جلسه تقدیر از مربیان طرح "دختران فاطمی" برگزار شد

تاریخ انتشار:
جلسه تقدیر از مربیان طرح "دختران فاطمی" گروه تبلیغی جهادی رشد در سالن جلسات رضوان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، با همکاری اداره کل تبلیغ عمومی جلسه تقدیر از مربیان طرح "دختران فاطمی" گروه تبلیغی جهادی رشد در سالن جلسات رضوان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام کریم زاد سرپرست اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی با اشاره به مقام و منزلت بسیج در کلام امامین انقلاب، اظهار داشت: انسان هیچ گاه به مقام اخلاص نمی رسد مگر اینکه تربیت او، تربیت الهی باشد که او را به اخلاص برساند. حیات طیبه زمانی اتفاق می افتد که استمرار در مسیر تربیت الهی و تربیت بندگی در مقابل خداوند متعال، باشد.

سرپرست اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی بیان کرد: مسیر تربیت الهی، مسیر پر تلاطمی است و قطعا در این مسیر مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات درگذشته نیز وجود داشته است. اکنون میراث گرانبهای مکتب تشیع به ما رسیده و ما موظف هستیم از این میراث گرانبها نگهبانی کنیم. 

وی در ادامه افزود: امروز در جامعه، مشکلات معیشتی از یک طرف و آسیب های اجتماعی از طرف دیگر مانع فعالیت های فرهنگی می شود. مشکلات اقتصادی را می توان با طرح های کوتاه مدت حل نمود اما حل مسائل فرهنگی ممکن است دهه ها بلکه قرن ها نیازبه زمان داشته باشد و بدین جهت بحث تربیت بسیارمهم می باشد.

کریم زاد اظهار داشت: ما می توانیم با توجه به امکانات مادی و معنوی مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی در خدمت مبلغان عزیز باشیم. بحث های مختلفی مثل تسهیل در روند تشکیل پرونده برای مبلغان گروه های تبلیغی، اجرای طرح بشیرات، همچنین برای بحث انسجام و ساماندهی گروه های تبلیغی و تعامل آن ها با مراکز فرهنگی استان قم، در حال طراحی سامانه ای هستیم که تمامی مراکز خدماتشان را ارائه بدهند تا به صورت یکپارچه و آسان، تمامی فعالان فرهنگی از امکانات آن استفاده نمایند.  

وی در پایان افزود: در بحث استمرار تبلیغ باید توجه داشت که فعالیت های فرهنگی و تربیتی زود بازده نیستند بلکه مانند کاشت دانه ای است که مراحل مختلفی را طی می کند تا میوه دهد و مشکلات بسیاری در مراحل رشد آن وجود دارد.

گفتنی است در ادامه جلسه، سرکار خانم محقق رئیس اداره امور تبلیغ عمومی خواهران با تشکر از فعالیت های صورت گرفته در طرح "دختران فاطمی" اظهار داشت: خبر خوش این است که ثبت نام بشیرات مخصوص مبلغان خواهری که صد واحد درسی را گذرانده اند شروع شده و می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام خوئینی مدیرگروه تبلیغی جهادی رشد، ضمن قدردانی از زحمات مبلغان طرح "دختران فاطمی" گزارشی از روند فعالیت پایگاه های مردمی این طرح ارائه کرد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.