مدیر کل تبلیغ عمومی:

گروه های تبلیغی نقطه قوت مسأله تبلیغ هستند

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای گروه های تبلیغی در زمینه ایجاد فضاهای جدید تبلیغی می توان گروه های تبلیغی را نقطه قوت مساله تبلیغ دانست.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام سیدحامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، در جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان کرمان که در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد، در خصوص اهمیت گروه های تبلیغی مطالبی را بیان کرد.

حجت الاسلام شریعتمداری اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای گروه های تبلیغی در زمینه ایجاد فضاهای جدید تبلیغی، خلاقیت و نوآوری آنان در سبک تبلیغ و همچنین ورود معاونت تبلیغ حوزه، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اوقاف به ایجاد گروه های تبلیغی، می توان گروه های تبلیغی را نقطه قوت مساله تبلیغ دانست.

مدیرکل تبلیغ عمومی در ادامه مطالب خود افزود: گروه های تبلیغی که در استان کرمان به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مشغول هستند باید توجه داشته باشند که استان کرمان با توجه به بخش های محرومی که دارد و اخیرا نیز میزبان پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، فعالیت های تبلیغی باید دقیق و حساب شده صورت گیرد.

وی بیان کرد: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با ایجاد شورای هماهنگی گروه های تبلیغی، رویکردی جدید در خصوص فعالیت و حمایت از گروه های تبلیغی در دستورکار خود قرار داده است. شورای هماهنگی گروه های تبلیغی هر استان با حکمی که از دفتر تبلیغات اسلامی می گیرد می تواند با نماینده ولی فقیه، استاندار و دیگر نهادهای استانی که مرتبط به امر تبلیغ است، رابطه برقرار کرده و نیاز گروه های تبلیغی را برطرف نماید.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه سرگروه های تبلیغی استان کرمان به ارائه پیشنهادات و انتقادات در خصوص فعالیت های تبلیغی در استان پرداختند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.