با حمایت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

ششمین دوره آموزش زبان اشاره مهرورزان برگزار می شود

تاریخ انتشار:
گروه تبلیغ تخصصی مهرورزان با حمایت اداره کل تبلیغ معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ششمین دوره آموزش زبان اشاره را به صورت حضوری و مجازی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، گروه تبلیغ تخصصی مهرورزان با حمایت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ششمین دوره آموزش زبان اشاره را برگزار می کند.

گفتنی است این دوره آموزشی به صورت حضوری در ساختمان مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی واقع در خیابان شهید فاطمی کوچه یک، و همچنین در استان خوزستان، شهر اهواز ساختمان دفتر تبلیغات اسلامی و به صورت مجازی از طریق سامانه آموزش مجازی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

از مزایای این دوره می توان به اعطای گواهی نامه زبان اشاره، جذب در گروه تخصصی مهرورزان و اعزام به مناطق مورد نیاز، معرفی به آموزش و پرورش استثنایی کشور جهت تولید محتوا با زبان اشاره، معرفی به دانشگاه فرشتگان جهت تدریس دروس معارف با زبان اشاره و عضویت در گروه مؤلفین کتب معلولین حوزه علمیه اشاره کرد. 

شایان ذکر است شروع این دوره آموزشی از تاریخ 2 بهمن ماه 1400 بوده و علاقمندان جهت ثبت نام می توانند از تاریخ 7 دی لغایت 23 دی ماه  با مراجعه با سایت m-mehrvarzan.ir اقدام نمایند.

 

6_10.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.