سرپرست اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی خبر داد:

اعزام 130 گروه تبلیغ عمومی و 1700 مبلغ در ایام فاطمیه و هفته بصیرت

تاریخ انتشار:
سرپرست اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 130 گروه تبلیغ عمومی و 1700 مبلغ طی ایام فاطمیه و هفته بصیرت به نقاط مختلف کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام مهدی کریم زاد سرپرست اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 130 گروه تبلیغ عمومی و 1700 مبلغ طی ایام فاطمیه و هفته بصیرت به نقاط مختلف کشور خبرداد.

حجت الاسلام کریم زاد با اشاره به تقارن ایام فاطمیه امسال با هفته بصیرت و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: بدلیل این مناسبت ها برنامه ها و فعالیت های گروه های تبلیغ عمومی حول محور مباحث بصیرت فاطمی و مواسات و همدلی در سیره شهدا بود.

وی در ادامه افزود: در راستای تلاش در جهت رفع آسیب های احصا شده هر منطقه که پیش از اعزام مدیران گروه های تبلیغی نسبت به آن مطلع بودند بیش از 130 گروه تبلیغ عمومی و 1700 مبلغ از حوزه علمیه قم با رویکرد تبیین معارف فاطمی و بصیرت افزایی در نقاط مختلف کشور مشغول فعالیت مقدس تبلیغ شدند.

سرپرست اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی بیان کرد: مبلغان با محور وحدت و مواسات  تلاش می کنند که تا فعالیت های آنها منجر به افزایش بصیرت در حوزه معارف قرآن و اهل بیت (ع) شود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.