در راستای شناسایی و جذب هدفمند مبلغان تخصصی؛

یکصد و دهمین جلسه کمیته جذب تبلیغ تخصصی برگزار شد

تاریخ انتشار:
اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در راستای شناسایی و جذب هدفمند مبلغان تخصصی، یکصد و دهمین جلسه کمیته جذب تبلیغ تخصصی را برگزار کرد.
1

به گزارش خبرنگار بلاغ، اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در راستای شناسایی و جذب هدفمند مبلغان تخصصی، یکصد و دهمین جلسه کمیته جذب تبلیغ تخصصی را در سالن جلسات مرکز همایش های غدیر برگزار کرد.

شایان ذکر است در راستای شناسایی و جذب هدفمند مبلغان تخصصی تا کنون صد و ده جلسه کمیته جذب تبلیغ تخصصی برگزار شده که از این تعداد 90 جلسه مربوط به پرونده های شعبه قم، 9 جلسه مربوط به پرونده های خراسان رضوی،7 جلسه مربوط به پرونده های شعبه خوزستان و 4 جلسه مربوط به پرونده های شعبه اصفهان می باشد و طی این جلسات در حدود 2111 مبلغ تخصصی مورد تایید قرار گرفته است.

گفتنی است تا کنون از بین 30 اولویت ثبت نام تبلیغ تخصصی، بیشترین تایید ها مربوط به تخصص های مشاوره خانواده و مهارت های زندگی، کلام و اعتقادات اسلامی، معارف قرآن کریم، تربیت دینی کودک و نوجوان، تبلیغ دانش آموزی و تربیت محور می باشد.

لازم به ذکراست تمامی پرونده‌های تشکیل شده در اداره تبلیغ تخصصی پس از بررسی، امتیازدهی و رتبه‌بندی اولیه توسط کارشناسان این اداره، جهت تائید نهایی در کمیته جذب تبلیغ تخصصی که متشکل از مدیر کل تبلیغ تخصصی،رئیس اداره جذب تبلیغ تخصصی،رئیس اداره اعزام تبلیغ تخصصی، نماینده اداره کل تبلیغ عمومی ،رئیس گروه تولید محتوا،نماینده معاونت فرهنگی تبلیغی و نماینده مرکز آموزش های کاربردی  و دو نماینده از شعبه مربوطه طرح شده و از جنبه‌های مختلف علمی، مهارتی ، سوابق و ... مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.