مدیر کل تبلیغ عمومی اظهار داشت:

تربیت مادر مؤثرترین عامل سعادت انسان

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: مؤثرترین عاملی که می تواند انسان را به سعادت جاودانه برساند "تربیت مادر" می باشد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره امور تبلیغ عمومی خواهران معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی همایش "بانوی نور و رحمت" به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و با هدف تجلیل از مبلغات ممتاز و گروه های تبلیغی فعال در سالن شیخ طوسی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و با اشاره به آیه 23 سوره اسرا (وَقَضَىٰ رَبُّكَ أَلَّا تَعْبُدُوا إِلَّا إِيَّاهُ وَبِالْوَالِدَيْنِ إِحْسَانًا) اظهار داشت: در قرآن کریم خداوند متعال مقام پدر و مادر را در کنار ایمان و توحید قرار داده که بر اهمیت و شان والای مقام پدر و مادر دلالت دارد.

وی در ادامه مطالب خود نقش تربیت مادر را امری مهم برشمرد و بیان کرد: مهمترین و مؤثرترین عاملی که می تواند انسان و حتی جامعه را به سعادت برساند "تربیت مادر" می باشد. 

مدیرکل تبلیغ عمومی گفت: متاسفانه آسیب های اجتماعی در سطح جامعه در حال افزایش است که می تواند زنگ خطری برای مسئولین فرهنگی کشور باشد. آسیب هایی که چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی "اباحه گری" را ترویج می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شریعتمداری بر اهمیت فعالیت های تبلیغی در شهر قم اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب، شهر قم را "مادر انقلاب اسلامی" می دانند. دشمن نیز از اهمیت و موقعیت شهر قم به عنوان خواستگاه معارف اسلامی مطلع و برنامه ریزی های بسیاری در جهت افزایش آسیب های اجتماعی نموده است.

وی در ادامه اظهار داشت: فعالیت های مبلغات و گروه های تبلیغی بانوان در شهر قم از اهمیت خاصی برخوردار است. زیرا آنان با مهمترین مخاطب در جامعه که قشر «مادران و بانوان» هستند، ارتباط دارند. اگر این قشر مورد هدایت قرار گیرد، جامعه نیز هدایت خواهد شد.

2_25.jpg

گزارش تصویری

دیدگاه‌ها

قائمی 17:04 - 1400/11/06

عالی بود سید بزرگوار انشاءالله مادرتون زهرا س کمک کنه که بتونیم وظیفه مون رو خوب انجام بدیم

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.