با حضور مدیرکل تبلیغ تخصصی؛

کتاب «از خواستگاری تا تولد فرزند» ویژه ناشنوایان رونمایی شد

تاریخ انتشار:
مراسم رونمایی از کتاب «از خواستگاری تا تولد فرزند» با حضور اباذر جعفری مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، مراسم رونمایی از کتاب «از خواستگاری تا تولد فرزند» ویژه ناشنوایان، پنجمین اثر تولیدی گروه تبلیغی تخصصی مهرورزان با حضور اباذر جعفری مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در سالن رضوان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام محمد فراهانی سرگروه تبلیغ تخصصی مهرورزان اظهار داشت: این گروه علاوه بر فعالیت های تبلیغی، کمیته‌های ویژه ای برای تدوین کتب دینی مخصوص ناشنوایان دایر کرده است که کتاب مذکور پنجمین اثر تولیدی این گروه می باشد.
8_2.jpg

در ادامه خانم رفیعی روانشناس و مدرس کارگاه های خانواده موسسه مهرورزان با بیان تجربیات خود در کارگاه های مشاوره ویژه ناشنوایان، بر اهمیت پرداختن به این موضوع اشاره کردند و افزود: عدم وجود مشاوران مسلط به زبان اشاره یکی از مشکلات اصلی ناشنوایان‌می باشد زیرا راه ارتباط مستقیم بین مشاور و ناشنوا و بدون استفاده از مترجم بر موضوع رازداری و امنیت روانی ناشنوا کمک شایانی می کند.

محمد نوری مسئول دفتر فرهنگ معلولین آیت الله العظمی سیستانی در ادامه این جلسه اظهار داشت: برای رفع نیازمخاطبین ناشنوا نیازمند تالیف چند کتاب در ماه می باشیم تا این قشر نیز مانند دیگر مخاطبین از معارف اسلامی بهره مند گردند.

در پایان این جلسه مهدی پهلوانی ستوده مدیر کل بهزیستی استان قم از مناسب سازی همه امکانات برای معلولین خبر داد و گفت: همه تصور می‌کنند خدماتی شهری را باید مناسب سازی کنیم در حالی که یکی از راه های آن، تسهیل در امر کتاب و کتابخوانی برای معلولین است، باید برای ناشنوایان‌ کتب مناسب تالیف کرد و یا برای نابینایان با کتاب صوتی یا خط بریل این عزیزان را یاری نمود.

4_12.jpg

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.