به همت اداره کل تبلیغ تخصصی؛

کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج و مهارت های همسر گزینی برگزار شد

تاریخ انتشار:
به همت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، «کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج و مهارت های همسر گزینی» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین وحیدرضا ملکی رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم، از برگزاری "کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج و مهارت های همسر گزینی" خبر داد.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی اظهار داشت: از ابتدای بهمن ماه سال جاری تا کنون پنج دوره از سلسله کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج با حضور بیش از ششصد نفر از جوانان در آستانه ازدواج با مشارکت محلات مختلف قم در مجتمع فرهنگی نور برگزار گردیده است.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی بیان کرد: با توجه به استقبال بی نظیر جوانان در آستانه ازدواج، این سلسله نشست‌های آموزشی برای تمامی محلات قم برگزار خواهد شد.

2_27.jpg

وی در ادامه افزود: جامعه مخاطب اولیه ما مناطق کم برخوردار و حاشیه ای قم بوده که تاکنون بیش از 67۰ نفر از دختران و پسران در آستانه ازدواج این محلات با حضور در مجتمع فرهنگی نور دوره های مذکور را گذرانده اند.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی گفت: این کارگاه ها به صورت یک روزه و به مدت ۸ ساعت آموزشی در موضوعاتی همچون« چیستی و چرایی ازدواج »، « قانون تحقق ازدواج موفق »، «نقشه راه ازدواج» و « شیوه های مدیریت جلسه خواستگاری» برگزار می شود. در این کارگاه ها، آموزه های دینی با تعریفی دقیق از سبک زندگی اسلامی به جوانان در مهارت انتخاب همسر و تشکیل خانواده انتقال داده می شود و آنها را برای زندگی پایدار و انتخابی موفق آماده می نماید.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی در پایان افزود: این برنامه با استفاده از ظرفیت گروه های تبلیغ تخصصی «مشاوران و مددکاران راه روشن»، «حس بهتر زندگی» ونیز گروه «مشاوران همیار» و با همکاری مدیریت محترم مجتمع فرهنگی- تربیتی نور قم تا پایان سال ادامه خواهد داشت و به صورت یکپارچه در استان‌های تهران، خراسان شمالی، اصفهان و البرز در حال برگزاری می باشد.

3_18.jpg

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.