مدیر کل تبلیغ عمومی خبرداد:

فعالیت بیش از 400 مبلغ و 50 گروه تبلیغی در دهه مبارک فجر

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: در ایام الله دهه فجر 1400 که مقارن با اعیاد رجبیه نیز شده است، بیش از 400 مبلغ و 50 گروه تبلیغی به نقاط مختلف کشور اعزام شدند.

به گزارش بلاغ، حجت الاسلام سیدحامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، در مصاحبه با خبرنگار ما از فعالیت بیش از 400 مبلغ و 50 گروه تبلیغی در دهه مبارک فجر خبرداد.

مدیرکل تبلیغ عمومی اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر 1400 که مقارن با اعیاد رجبیه نیز شده است، بیش از 400 مبلغ و 50گروه تبلیغی به نقاط مختلف کشور اعزام شدند، این گروه ها و مبلغان که به صورت تبرعی و بر اساس انگیزش درونی و انقلابی خود به تبلیغ پرداختند در اقصی نقاط کشور فعالیت های گوناگونی را در راستای گسترش ارزش های انقلاب اسلامی و ترویج معارف اهل بیت «علیهم السلام» داشته اند.

وی در ادامه به موضوع اهمیت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در شهر قم اشاره کرد و افزود: با حمایت و هدایت گروه های تبلیغی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در قالب اعزام 15 گروه تبلیغی در محلات و نقاط مختلف قم، برنامه های مختلف و جذاب برگزار شد.

حجت الاسلام شریعتمداری اظهار داشت: از جمله فعالیت های تبلیغی برگزار شده در استان قم می توان به برگزاری مسابقات در سه بخش پویش «آوای انقلاب»، پویش «مثل سردار» و مسابقه ی آنلاین فوتبالی ها و همچنین برگزاری جشن بیعت با امام شهداء و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهداء، مسابقه دوچرخه سواری نوجوانان انقلاب با شرکت بیش از 1000 رکاب زن و برگزاری جلسات سخنرانی بصیرت افزایی با موضوعات جهاد تبیین در بیش از 100 مسجد شهر قم اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغ عمومی گفت: حمایت از تولیدات چندرسانه ای گروه های تبلیغی با موضوعات خودباوری، جهاد تبیین، دستاوردهای انقلاب اسلامی و مانند آن که در قالب نرم افزار، اسلاید، کلیپ و نماهنگ، و فایل های درسنامه تدوین شده است نیز از دیگر فعالیتهای اداره کل تبلیغ عمومی در این ایام به شمار می آید.

دیدگاه‌ها

ناشناس 18:07 - 1400/11/30

بسم الله الرحمن الرحیم ضمن تقدیر وتشکر از جناب حجت‌الاسلام شریعتمداری، مبلغین وگروه های تبلیغی گرانقدر، در دنیای امروز که دشمنان اسلام ومسلمین فعالانه درفضای مجازی وحقیقی درحال طراحی نقشه های شومند، مردم مابه این کار فرهنگی در فضای مجازی نیازمندند،وچه خوب است این کار فرهنگی انسانی در تمام سطوح تحصیلی انجام شود، فرزندان امروز ازنسل قبل باهوشترند، ما به مبلغانی نیاز داریم که جواب پرسشهای ایشان را کامل جامع وباصبر وحوصله به انجام برساند. ومن الله توفیق

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.