طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریم زاد را به عنوان «رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی» منصوب کرد. 
انتصاب رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی

به گزارش خبرنگار بلاغ، مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریم زاد را به عنوان «رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی» منصوب کرد. حجت الاسلام والمسلمین سید حامد شریعتمداری در این حکم خطاب به حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریم زاد آورده است: 

با استعانت از خداوند متعال و تبریک رمضان الکریم، جنابعالی را که بحمدالله از دانش، تعهد و تجارب ارزنده برخوردارید، به سمت «رئیس اداره اعزام  مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی» منصوب می نمایم.

رسالت اداره کل تبلیغ عمومی که قدمتی به بلندای نهاد مقدس دفتر تبلیغات اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، ابلاغ پیام اسلام و انقلاب به مردم شریف ایران اسلامی است که آرزوی شهیدان این مرز و بوم نیز بوده است و ابلاغ با گستره معنای خود چشاندن زلال ایمان به دلهای تشنه و آماده پذیرش و ذهنهای حقجو و در یک کلمه جهاد در تبیین حق و حقیقت است با تمامی قالبها و شیوه های ممکن. 

به نظر میرسد امروز شبکه سازی، تقویت حلقه های میانی در نظام تبلیغ دینی، هوشمندی تبلیغ با تکیه بر دانش میدانی و انضمامی، استفاده از محتوای فرآوری شده و فاخر و تحول در شیوه ها و سامانه های تبلیغی راهکار تحقق آن رسالت است. 

امید است با اخلاص، خلاقیت و تلاش مجدانه حضرتعالی و با بهره گیری از ظرفیت های عظیم دفتر تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه قم در استمرار این پیشینه درخشان، فصلی تازه را رقم بزنید و از طریق تعامل سازنده با بازوهای پرتوان دفتر خصوصا همکاران معاونت فرهنگی و تبلیغی و قطب های فکری و فرهنگی و هم افزایی با تمامی نهادهای همسو بیش از پیش موفق باشید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.