مدیر گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت، شعار گروه خود را چنین بیان کرد:

از مردم، با مردم و برای مردم

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام علیزاده در گفتگو با خبرنگار بلاغ ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت شعار این گروه را «از مردم، با مردم و برای مردم» برشمرد.
از مردم، با مردم و برای مردم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام محمدباقر علیزاده مدیر گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت، و از مبلغان فعال معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما از فعالیت های صورت گرفته توسط این گروه در ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام علیزاده اظهار داشت: فعالیت های تبلیغی این گروه را می توان در سه حوزه اصلی؛ تبلیغی، اجتماعی و فرهنگی-آموزشی که در مکان هایی چون بوستان ها، مساجد، مجتمع های مسکونی،باشگاه های ورزشی و مدارس شهر قم و پردیسان برشمرد. که این فعالیت های تحت نظارت دو کمیته آقایان و بانوان در حال برگزاری می باشد.

70.jpg

مدیر گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت با اشاره به برگزاری جلسات مقدماتی در خصوص اجرای فعالیت های تبلیغی بیان کرد: در حوزه فعالیت های تبلیغی قبل از ورود به ماه مبارک رمضان امسال، هیأت اندیشه ورز این گروه جلسات متعدد، جهت رصد میدان کار و بررسی چالشهای اجتماعی برگزارکرد.

وی در ادامه گفت: اعزام تیم شناسایی به صورت میدانی در مجتمع های مسکونی و جمع آوری اطلاعات لازم جهت اجرای عملیات در فعالیت های تبلیغی و همچنین  فراخوان مبلغین محلی وشناسایی ظرفیت و توانمندی های آنان، جلسات متعدد با روحانیون محلی و ائمه محترم جماعات مساجد در جامعه هدف دیگر فعالیت مقدماتی این گروه می باشد.

photo_2022-04-24_08-05-59.jpg

حجت الاسلام علیزاده مشارکت مردم در عرصه های  مختلف اجتماعی را امری مهم در راستای علاج مشکلات جامعه برشمرد و اظهار داشت: اعتقاد ما براین است که علاج مشکلات باید در خود محل و با مشارکت عموم اهالی آن محل صورت پذیرد لذا گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت، شعار برنامه های تبلیغی و فرهنگی خود را «از مردم، با مردم و برای مردم» برگزیده است.

وی در ادامه افزود: گروه جهادی روشنای بهشت با یاری خداوند متعال و همت عالی وایمان راسخ مبلغان انقلابی، حدود 7 سال است که در منطقه پردیسان به صورت محله محور در حال برگزاری فعالیت های تبلیغی بوده و "مسجد" مرکز اصلی و نقطه ثقل فعالیت های این گروه می باشد.

photo_2022-04-13_00-50-24.jpg

این مبلغ فعال بیان کرد: حضور در بوستان های محله پردیسان، حضور فعال در مدارس، برگزاری مراسمات مذهبی و دینی در مجتمع های مسکونی، جلسات جزء خوانی قرآن در باشگاه های ورزشی و ... از جمله فعالیت های گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت در ماه مبارک رمضان سال جاری می باشد.

مدیر گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت، رسیدگی به نیازمندان رفع فقر از سطح جامعه را از اولویت فعالیت های این گروه برشمرد و اظهار داشت: شناسایی نیازمندان و تلاش جهت رفع فقر از سطح جامعه ولو در حد توان گروه، از اولویت فعالیت های این گروه می باشد که سعی کرده ایم با توزیع بسته ای کمک معیشتی و ... اقدامی در این خصوص داشته باشیم.

photo_2022-04-17_09-01-06.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.