مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد؛

حضور فعال مبلغان تخصصی در نمایشگاه بین المللی قرآن

تاریخ انتشار:
اباذر جعفری مدیر کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از ارائه مشاوره های تخصصی توسط مبلغان تخصصی این اداره کل، در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.
حضور فعال مبلغان تخصصی در نمایشگاه بین المللی قرآن

به گزارش خبرنگار بلاغ، اباذر جعفری مدیر کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از ارائه مشاوره های با رویکرد دینی-معنوی توسط مبلغان اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی در همکاری با موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم در این زمینه فعالیت می نمایند.

جعفری بیان کرد: یکی از بخش های مهم و تاثیر گزار نمایشگاه قرآن در سال جاری مشاوره های تخصصی می باشد که با همت موسسه خاتم و حضور بخش قابل توجهی از مبلغین متخصص اداره کل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی و تعدادی از مشاوران از تهران می باشد که این قسمت از فعالیت ها شامل مشاوره فردی، ازدواج، تحصیلی، حقوقی، زوجین، تربیت کودک و فرزند آوری بوده و مورد استقبال گسترده خانواده ها قرار گرفته است.

12_2.jpg

مدیر کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه از بخش مشاوره اظهار داشت: در یک شب بیش از 320 نفر مراجعه و در بخش های مذکور مشاوره دریافت نمودند و طبق نظر سنجی انجام شده صددرصد مراجعه کنندگان اظهار رضایت داشته اند.

وی در ادامه افزود: با توجه به حضور گسترده عموم مردم در نمایشگاه و مراجعات غیر قابل پیش بینی برای دریافت مشاوره ، جا دارد نسبت به این موضوع چاره اندیشی شده و در طول سال و بصورت مستمر و در مکان های مختلف از جمله نمایشگاه کتاب، نماز جمعه، ایستگاه های مترو و ... مشاورین حضور یافته و نسبت به ارائه مشاوره در بخش های مورد نیاز جامعه اقدام نمایند.

13_1.jpg

جعفری با اشاره به عدم آشنایی افراد جامعه با مهارت های زندگی اظهار داشت: که یکی از علل اصلی طلاق، گفتگو نکردن و نداشتن مهارت در گفتگو کردن میان زوج ها است. شرایطی که فضای مجازی نیز به این موضوع دامن زده و رفتار‌های کلامی خانواده‌ها نیز به سردی گرائیده است که برپایی میزهای مشاوره در سطح شهر می تواند در رفع مشکل خانواده موثر واقع گردد.

مدیر کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: طبق آخرین آمار‌ها خانواده‌های ایرانی کمتر از ۱۵ دقیقه با هم گفتگو می‌کنند،هشدار‌هایی که نیاز به آموزش این مهارت در میان خانواده‌ها را نشان می‌دهد و یکی از مکان های که می تواند برای این موضوع در نظر گرفته شود در همین نمایشگاه ها و موارد مشابه ان است که با حضور مستقیم مشاورین مذهبی متخصص، مردم می توانند با دریافت مشاوره بخشی از مهارتهای مورد نیاز و راهکارهای حل مشکل را دریافت نمایند.

شایان ذکر است ارائه خدمات مشاوره تخصصی تا پایان نمایشگاه قرآن از ساعت 17 الی23:30 برقرار می باشد.

11_9.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.