برگزاری مسابقه «لبیک یا اقصی» بین مبلغان از روایت تصویری راهپیمایی روز قدس

تاریخ انتشار:
رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی از برگزاری مسابقه «لبیک یا اقصی» بین مبلغان اعزامی ماه مبارک رمضان به مناسبت روز قدس خبر داد و گفت: در این مسابقه مبلغان، تصاویر مردم مناطق تبلیغی خود را در راهپیمایی روز قدس به تصویر کشیدند.
برگزاری مسابقه «لبیک یا اقصی» بین مبلغان از روایت تصویری راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریم زاد رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در گفتگویی از برگزاری مسابقه «لبیک یا اقصی» به مناسبت روز قدس خبر داد و گفت: در این مسابقه که بین مبلغان اعزامی ماه مبارک رمضان دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، بیش از 500 مبلغ از شرکت عموم مردم مناطق تبلیغی خود در راهپیمایی روز قدس تصاویر متعددی ارسال کردند.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی با اشاره به اهمیت روز قدس در جهان اسلام و حمایت از مستضعفین افزود: سال جاری با توجه به کمتر شدن محدودیت های سال های قبل نیاز بود تا حضور پر شور مردمی که در سال های قبل بود، بار دیگر احیا شود. به همین منظور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی در مناطق تبلیغی خود ضمن تشویق مردم و تبیین حضور ایشان در راهپیمایی روز قدس از فعالیت های خود گزارش تصویری ارسال کردند.

وی ادامه داد: در این مسابقه نزدیک به 1000 تصویر ارسال گردید که پس از ارزیابی به برگزیدگان امتیازهای تشویقی در گزارش نهایی اعزام ماه مبارک رمضان لحاظ خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.