رئیس اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه‌های تبلیغ تخصصی و عمومی، خبر داد؛

صدور برخط (آنلاین) فرآیند درخواست گواهی تبلیغی

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام ملکی رئیس اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه‌های تبلیغ تخصصی در گفتگویی از صدور برخط (آنلاین) فرآیند درخواست گواهی تبلیغی خبر داد.
صدور برخط (آنلاین) فرآیند درخواست گواهی تبلیغی

به گزارش بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین حامد ملکی رئیس اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در مصاحبه با خبرنگار ما از برخط (آنلاین) شدن فرآیند صدور درخواست گواهی تبلیغ تخصصی و عمومی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با اشاره به تلاش بی وقفه اداره فناوری اطلاعات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در راستای تسهیل در امور تبلیغی طلاب گرامی و با همکاری اداره فناوری اطلاعات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، گواهی تبلیغی به صورت برخط صادر می گردد.

وی در ادامه افزود: مبلغان محترم می توانند با مراجعه به تارنمای t.balagh.ir  و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به صفحه کاربری خود دسترسی پیداه کرده و گزینه «درخواست گواهی تبلیغی» را انتخاب نمایند.

رئیس اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی بیان کرد: از ویژگی مهم گواهی های صادر شده می توان به استعلام، صحت گواهی از طریق لینک موجود در آن،  برای سازمان مورد نظر اشاره نمود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.