رئیس اداره اعزام تخصصی و تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اصفهان خبر داد؛

جذب بیش از ۶۰ مبلغ تخصصی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام کاردانپور گفت: با حضور مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، پرونده بیش از ۶۰ نفر از مبلغان شعبه اصفهان در کمیته جذب بررسی و برای آنها پرونده تبلیغ تخصصی تشکیل شد.
جذب بیش از ۶۰ مبلغ تخصصی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

به گزارش بلاغ به نقل از رسا، حجت الاسلام محسن کاردانپور، رئیس اداره اعزام تخصصی و تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اهمیت موضوع تبلیغ تخصصی گفت: معاونت فرهنگی و تبلیغی این دفتر بر پایه توانمندی علمی و مهارتی و در راستای تحقق مسئله محوری در رشته های مختلف نسبت به شناسایی و جذب مبلغان تخصصی از بین واجدین شرایط اقدام نموده است.

وی در ادامه افزود: با حضور کمیته جذب تبلیغ تخصصی در اصفهان از 64 نفر از مبلغان خواهر و برادری که درخواست خود را ثبت کرده بودند آزمون و مصاحبه انجام شد.

رئیس اداره اعزام تخصصی و تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: از این تعداد، 14 نفر از مبلغان کودک و نوجوان شعبه اصفهان بوده که دوره های آموزشی مورد نیاز را گذرانده اند ولی دارای مدرک مربی نبوده اند که از آنها نیز آزمون مصاحبه و اجرای برنامه انجام شد.

حجت الاسلام کاردانپور تصریح کرد: برای کمیته جذب تبلیغ تخصصی به منظور تفاهم و تعاملات بیشتر، بازدید از مراکز فرهنگی و آموزشی تربیت محور و تحول خواه برنامه ریزی شده بود که بازدید از مؤسسه و شرکت دانش بنیان آکوگیم، مؤسسه مهر تابان مهدوی و نمایشگاه والشمس بنیاد مهدویت و آینده پژوهشی از جمله آنها بود.

وی با بیان این که به منظور «تخصص محور شدن تبلیغ» سعی داریم تا پایان سال چند کمیته جذب تبلیغ تخصصی برگزار نماییم، عنوان کرد: مستندات علمی و مهارتی هر مبلغ بررسی و امتیاز دهی می شود و با تعیین تخصص اطلاعات آنها ثبت و در ادامه با شکل گیری بانک اطلاعاتی از مبلغان تخصصی، امکان بهره گیری بهتر از این ظرفیت وجود خواهد داشت.

رئیس اداره اعزام تخصصی و تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات مبلغانی که پذیرش تبلیغ تخصصی آنها نهایی شود در سامانه رشد به نشانی اینترنتی roshd.balagh.ir قرار داده می شود و همه مبلغان علاقه مند می توانند با مراجعه بخش «سامانه تبلیغ تخصصی» پایگاه اینترنتی بلاغ به نشانی www.balagh.ir اقدام به درخواست تشکیل پرونده تخصصی نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.