رئیس مرکز اموزش های کاربردی خبر داد؛

برگزاری دروه تربیت مبلغ غدیر بصورت حضوری و مجازی

تاریخ انتشار:
رئیس مرکز آموزش های کاربردی خبر داد: دوره تربیت مبلغ غدیر بصورت حضوری و مجازی با هدف آمادگی هرچه بیشتر برای تبلیغ در عید غدیر و با همکاری مرکز تخصصی امام شناسی در شهر قم و دیگر استان های کشور برگزار گردید.
برگزاری دروه تربیت مبلغ غدیر بصورت حضوری و مجازی

به گزارش خبرنگار بلاغ، محمد علی سلیمانی رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  از برگزاری دروه تربیت مبلغ غدیر بصورت حضوری و مجازی در استان های کشور خبر داد.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی گفت: ائمه معصومین (علیهم السلام) تاکید و سفارش به زنده نگاه داشتن غدیر کرده اند و در این خصوص حضرت امام رضا (ع) در اقبال الاعمال می فرمایند: تبلیغ غدیر واجب است. کسی که عید غدیر را گرامی بدارد، خداوند خطای کوچک و بزرگ او را میبخشد و اگر از دنیا برود، در زمره شهدا خواهد بود.

سلیمانی تصریح کرد: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بر حسب رسالت ذاتی خود نسبت به آموزش روحانیون، مبلغین و فعالان فرهنگی سراسر کشور در خصوص جایگاه امامت و وصایت حضرت رسول اکرم (ص) اهتمام ویژه دارد.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: دوره تربیت مبلغ غدیر با هدف آمادگی هرچه بیشتر برای تبلیغ در عید غدیر، در استان های قم، کرمانشاه، یزد، ایلام، خراسان رضوی وشمالی، سیستان و بلوچستان و طلاب هند و افغانستان برگزار گردید.

وی در ادامه افزود: دوره تربیت مبلغ غدیر با همکاری مرکز تخصصی امام شناسی و با شرکت بیش از 270 نفر به صورت حضوری و 1000 نفر به صورت مجازی برگزار شد.

سلیمانی بیان کرد: محتوای این دوره با موضوعاتی همچون جایگاه و اهمیت غدیر، امامت و وصایت در امت های پیشین، تاریخ غدیر، بررسی شبهات غدیر، خطبه غدیر، کتاب شناسی غدیر، مستبصران و مستشرقان، اعتبارسنجی و دلالت حدیث غدیر، پرده خوانی غدیر، وارث غدیر، و غدیر در آینه آداب و اعمال بود که علاوه بر برگزاری حضوری به مدت 20ساعت، با حضور اساتید در استودیو، ضبط گردید.

شایان ذکر است علاقمندان در سراسر استان های کشور می توانند جهت ثبت نام در این دوره به صورت آفلاین به آدرس www.el.balagh.ir مراجعه و علاوه بر بهره مندی از موضوعات و اساتید توانمند، گواهی پایان دوره دیجیتال دریافت نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.