به همت اداره کل تبلیغ تخصصی برگزار شد؛

جلسه توجیهی گروه های تبلیغ تخصصی با موضوع ارائه خدمات مشاوره طرح های فرهنگی و تبلیغی

تاریخ انتشار:
به همت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، جلسه توجیهی سرگروه های تبلیغ تخصصی با موضوع ارائه خدمات مشاوره طرح های فرهنگی و تبلیغی برگزار گردید.
جلسه توجیهی گروه های تبلیغ تخصصی با موضوع ارائه خدمات مشاوره طرح های فرهنگی و تبلیغی

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و به‌منظور هدفمند کردن هرچه بیشتر فعالیت‌های تبلیغی و بهره‌گیری بهتر از حمایت‌های شورای تصویب اعتبارات دینی مرکز خدمات حوزه علمیه جلسه توجیهی سرگروه‌های تبلیغ تخصصی با موضوع ارائه خدمات مشاوره طرح‌های فرهنگی و تبلیغی، با ارائه علی خونچمن نماینده معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در شورای تصویب اعتبارات دینی برگزار گردید.

نماینده معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در شورای تصویب اعتبارات دینی فرآیند درخواست حمایت از مرکز خدمات را برای مبلغان تبیین و نکات قابل‌ملاحظه در راستای بهره‌گیری هرچه بیشتر و رفع موانع احتمالی در این فرایند را توضیح داد و بیان کرد: مبلغان در آغاز فرآیند نامه درخواست حمایت خود را در دبیرخانه شورای تصویب اعتبارات مؤسسات دینی در مرکز خدمات ثبت می‌کنند و سپس دسترسی ورود به سامانه حمایت از مؤسسات دینی برای ایشان ایجاد می‌گردد. 

وی در ادامه افزود: ثبت مشخصات دقیق گروه تبلیغ تخصصی بر اساس مجوز دریافتی از دفتر تبلیغات اسلامی در این سامانه لازم است و بسیار مهم است که طرح‌های ارائه شده در راستای مجوز فعالیت گروه تبلیغ تخصصی باشد.

خونچمن اظهار داشت: طرح‌های ارائه شده باید کاملاً شفاف و گویای نوع و میزان فعالیت و هزینه‌های جاری به تفکیک عناوین هزینه بوده و ذکر جزئیات به‌منظور شفاف‌سازی فعالیت به‌گونه‌ای که جدول هزینه ارائه شده مفهوم، قابل محاسبه، دقیق و قابل دفاع باشد امری ضروری است.

نماینده معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در شورای تصویب اعتبارات دینی گفت: گروه‌های تبلیغی حداکثر سه طرح پیشنهادی را بر اساس فرم موجود در سامانه ارائه و پیوست‌های مرتبط را بارگذاری می‌کنند و در انتها با دریافت شماره پیگیری می‌توانند پیگیر تصویب طرح خود باشند.

وی ادامه داد: این طرح‌ها با حضور نماینده معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در شورای تصویب اعتبارات مؤسسات دینی بررسی و پس از تصویب نهایی هزینه مصوب به‌حساب گروه تبلیغی واریز می‌شود. 

در ادامه وحیدرضا ملکی رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ تخصصی ضمن تشریح جایگاه دفتر تبلیغات در فرآیند ارائه خدمات مشاوره طرح‌های فرهنگی و تبلیغی گفت: حمایت‌های مرکز خدمات بر اساس تفاهم‌نامه مرکز خدمات با گروه‌های تبلیغی است و دفتر تبلیغات در این حوزه نقش نظارتی دارد.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ تخصصی بیان کرد: پس از پایان فعالیت، گروه تبلیغی فعالیت خود را به دفتر تبلیغات ارائه کرده و گواهی تأیید عملکرد را وصول می‌نماید و حمایت‌های بعدی مرکز خدمات از گروه‌های تبلیغی مشروط به ارائه گواهی تأیید عملکرد بر اساس تفاهم‌نامه از سوی دفتر تبلیغات اسلامی می‌باشد.

شایان‌ذکر است در انتهای جلسه، مبلغان تخصصی سؤالات و نکات مدنظر خود را با نماینده معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در شورای تصویب اعتبارات دینی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مطرح کردند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.