رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی بیان کرد:

ضرورت تدوین شیوه نامه حضور مبلغان در بحران های اجتماعی و سیاسی

تاریخ انتشار:
رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی، در جلسه بازخوردگیری و برنامه ریزی ویژه طرح «امداد فرهنگی در بحرانهای اجتماعی» بیان کرد: حضور هوشمندانه و مؤثر مبلغان متخصص در بحران های اجتماعی و سیاسی نیازمند تهیه شیوه نامه دقیق می باشد.
ضرورت تدوین شیوه نامه حضور مبلغان در بحران های اجتماعی و سیاسی

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، جلسه بازخوردگیری و برنامه ریزی ویژه طرح «امداد فرهنگی در بحرانهای اجتماعی» با حضور جمعی از مبلغان متخصص و شرکت کننده در جلسات مشاوره ای بازداشت شدگان ناآرامی های اخیر، در سالن شهید سلیمانی برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین وحیدرضا ملکی رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی ضمن تشکر از حضور فعال مبلغان متخصص در جلسات گفتگوی آزاد با بازداشت شدگان استان قم و البرز، اظهار داشت: حضور هدفمند و به موقع مبلغان در عرصه های مختلف خصوصا در بحران اجتماعی و سیاسی اخیر و مددرسانی به افرادی که از روی هیجان و شور جوانی در دام عناصر اغتشاشگر افتاده بودند، قابل تحسین می باشد.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر افرادی که از روی عمد و با نقشه از پیش تعیین شده دست به خرابکاری و اقدام علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی زده اند با افرادی که از روی عدم آگاهی و متأثر شدن از فضای مسموم مجازی، وارد بر جمع اغتشاشگران شده اند، کاملا فرق دارند.

وی در ادامه افزود: با توجه به تحقیقات میدانی عموم افرادی که ناخواسته و از روی هیجانات دست به اعتراض زده اند از آگاهی های لازم برخوردار نبوده و دشمنان با تکیه بر این مورد و برای رسیدن به اهداف شوم خویش از این افراد سوء استفاده کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی بر ضرورت آگاهی بخشی به قشر نوجوان و جوان در یک فضای صمیمی و همدلانه اشاره کرد و گفت: جامعه کنونی بیش از هروقت نیازمند تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین آگاه نمودن قشر فرهیخته از تحرکات دشمن می باشد. این وظیفه و آگاهی بخشی، حضور فعال  و هوشمندانه مبلغان متخصص را می طلبد.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی اظهار داشت: با توجه به تجربه ارزشمند حضور جمعی از مبلغان در جمع افرادی که از روی جهل عامل خرابی ها و اغتشاشات در استان قم و البرزشده اند نشان می دهد که برای حضور مؤثر مبلغان در عرصه های کنشگری در بحران های اجتماعی نیازمند یک شیوه نامه دقیق می باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.