حجت الاسلام براتی:

پایگاه اطلاع رسانی بلاغ بروزرسانی شد

تاریخ انتشار:
مدیر پایگاه اطلاع رسانی بلاغ معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگویی از بروزرسانی این پایگاه اطلاع رسانی در راستای خدمت هرچه بهتر به مبلغان سراسر کشور خبر داد.
پایگاه اطلاع رسانی بلاغ بروزرسانی شد

به گزارش بلاغ، مدیر پایگاه اطلاع رسانی بلاغ معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگویی از بروزرسانی این پایگاه اطلاع رسانی در راستای خدمت هرچه بهتر به مبلغان سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حامد براتی در ابتدای مطالب خود به تشریح فعالیت های متنوع در تارنمای بلاغ پرداخت و گفت: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف انتشار اخبار این معاونت و همچنین تولید و انتشار محتوای تبلیغی، پایگاه اطلاع رسانی بلاغ را تشکیل و فعالیت های رسانه ای خود را آغاز کرد و از معدود سایت های فرهنگی دارای مجوز فعالیت می باشد.

وی ارتقا و بروزرسانی در تارنمای بلاغ را یکی از اصلی ترین اقدامات مورد نیاز برشمرد و افزود: با توجه به استقبال بسیار از تارنمای بلاغ که بالغ بر 25 هزار بازدید در روز می باشد، برآن شدیم که مسأله ارتقا و بروزرسانی سایت را در اولویت فعالیت های خود قرار دهیم.

مدیر منابع انسانی و پشتیبانی معاونت فرهنگی و تبلیغی به صفحات زیرمجموعه سایت بلاغ اشاره کرد و اظهار داشت: جهت بهره مندی مبلغان از محتوای تبلیغی متقَن و مستند، قسمت "محتوای تبلیغی" سایت بلاغ با تنظیم و انتشار بیش از هزار مقاله و کتاب در زمینه روش های تبلیغی تشکیل شده و مبلغان می توانند با مراجعه به قسمت مذکور، از مطالب مفید و کاربردی آن استفاده نمایند.

حجت الاسلام براتی در ادامه این گفتگو به موضوع تبلیغ در ایام ملی و مذهبی اشاره کرد و گفت: تارنمای بلاغ در ایام مذکور از جمله محرم، ماه رمضان، ایام فاطمیه، دهه فجر، عیدنوروز و ...، یادداشت ها و ویژه نامه های تبلیغی متناسب با آن ایام را با بخش های کاربردی چون « سخنرانی مکتوب»، «پرسمان»، « مقالات»، «نماهنگ»، « استوری»، « نرم افزار» و دیگر مطالب مفید در دسترس مبلغان قرار می دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: پایگاه اطلاع رسانی بلاغ در راستای افزايش سرانه مطالعه و کتابخوانی در کشور، مسابقاتی را در ایام مختلف سال در سطح عموم جامعه  و ویژه طلاب و مبلغان برگزار کرده است.

رئیس حوزه معاونت و روابط عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی به حضور و فعالیت سایت بلاغ در شبکه های اجتماعی و پیامرسان ها اشاره کرد و گفت: پایگاه اطلاع رسانی بلاغ در پیامرسان ایتا (با بیش از 22 هزار دنبال کننده) و همچنین در شبکه های اجتماعی مانند آپارات (با بیش از یک میلیون و نیم بازدید فیلم)، توانسته است در انتشار مطالب خود اقدام نماید.

حجت الاسلام براتی اظهار داشت: ارتباط با مخاطبین سایت به خصوص مبلغان سراسر کشور از دغدغه های جدی ما بوده که در آینده نزدیک بنا داریم با راه اندازی صفحه ای ویژه به نام «بلاغ پلاس» این ارتباط را برقرار کنیم و پذیرای انتقادات و پیشنهادات مخاطبان در عرصه اطلاع رسانی و گسترش آن هستیم.

وی در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت مبلغین نخبه و متخصص در زمینه های مختلف در تولید محتوای فرهنگی و تبلیغی، از سیاست های راهبردی پایگاه اطلاع رسانی بلاغ می باشد.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و تبلیغی در پایان این گفتگو بیان کرد: از مدیر مسئول تارنمای بلاغ جناب حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد همچنین مجموعه فناوری اطلاعات، اداره کل تبلیغ تخصصی، گروه تولید محتوا، اداره کل تبلیغ عمومی، مرکز آموزش های کاربردی که در تولید و گسترش فعالیت های سایت اقدامات مهمی را انجام داده اند و در نهایت از سردبیر و عزیزانی که مستقیماً با بخش های اطلاع رسانی و تولید محتوای اصلی تارنمای بلاغ در ارتباط می باشند، کمال تشکر را دارم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.