با حضور فعال معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

«نمایشگاه مقداد» در راستای معرفی ظرفیت‌های محلات استان قم افتتاح شد

تاریخ انتشار:
نمایشگاه «مقداد» در راستای معرفی ظرفیت‌های محلات استان قم برای نخستین بار در سطح کشور در عصر روز دوشنبه 9 آبان ساعت 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قم افتتاح و تا روز سیزدهم آبان از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰:۳۰ آماده بازدید نخبگان می باشد.
نمایشگاه مقداد

به گزارش خبرنگار بلاغ، نمایشگاه «مقداد» در راستای معرفی ظرفیت‌های محلات استان قم برای نخستین بار در سطح کشور در عصر روز دوشنبه 9 آبان ساعت 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قم افتتاح و تا روز سیزدهم آبان از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰:۳۰ آماده بازدید نخبگان می باشد.

شایان ذکر است در این نمایشگاه ۵۵ محله در قالب ۷۳ غرفه ویژه مخاطبان و جامعه هدف طراحی شده است که به معرفی ظرفیت محله، فرصت، آسیب ها و عملکرد می پردازند، هر محله با نام شهید شاخص محله نام گذاری شده و نمایشگاه در سه بخش «محتوایی»، «عملکرد محلات» و «بخش تخصصی اقشار بسیج و دستگاه های همکار» طراحی شده و 6 پایگاه تخصصی به عنوان پشتیبان محلات در نمایشگاه حضور دارند.

خاطر نشان می شود معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور فعال در این نمایشگاه در غرفه های 20 و 21 به ارائه معرفی فعالیت و ظرفیت های این نهاد انقلابی در راستای اعتلای وضع فرهنگی شهر مقدس قم می پردازد.

مقداد

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.