امضا تفاهم نامه میان سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و دفتر تبلیغات اسلامی

تاریخ انتشار:
تفاهم نامه همکاری میان سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور رؤسای دو مجموعه به امضا رسید.
انعقاد تفاهم نامه میان سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صبح امروز یکشنبه 6 آذر 1401،  تفاهم نامه همکاری میان دو مجموعه را امضا کردند.

گفتنی است از اهداف این تفاهم نامه می توان به «جلوگیری از تحریف یا فراموشی میراث گرانبهای شهدا و ایثارگران به ویژه علما، طلاب و روحانیون معزز»، «حفظ آثار و نشر ارزش های مشارکت روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» و «ترویج فرهنگ جهاد، ایثار، مقاومت و شهادت» اشاره کرد.

این تفاهم نامه با محوریت همکاری موضوعاتی چون؛ «شناسایی و جذب طلاب مستعد و متخصص و همچنین جذب و ساماندهی گروه های تبلیغی جهت بهره گیری در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت»، «بهره گیری از شبکه توزیع محصولات فرهنگی دو مجموعه به منظور ارتقا سطح دسترسی مخاطبان به آثار و محصولات فرهنگی و دینی»، «پاسخگویی به سوالات و شبهات رایج در عرصه جهاد و دفاع مقدس»، «مشارکت در تولید و انتشار جزوات و نشریات فرهنگی و تبلیغی» و ... منعقد گردید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.