دین و نظریه های تاثیر رسانه؛ كنكاشی در متون موثق اسلامی و نظریه های رسانه ای

تاریخ انتشار:
دین و نظریه های تاثیر رسانه؛ كنكاشی در متون موثق اسلامی و نظریه های رسانه ای
نویسنده: امیر عبدالرضا سپنجی - حسینعلی افخمی
نام نشریه: نامه صادق، سال 15، شماره 1
دین و نظریه های تاثیر رسانه؛ كنكاشی در متون موثق اسلامی و نظریه های رسانه ای

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.