دین و نظریه های تأثیر رسانه؛ کنکاشی در متون موثق اسلامی و نظریه های رسانه

تاریخ انتشار:
دین و نظریه های تأثیر رسانه؛ کنکاشی در متون موثق اسلامی و نظریه های رسانه
نویسنده: امیر عبدالرضا سپنجی - حسینعلی افخمی
نام نشریه: نامه صادق (فصلنامه پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع)، سال پانزدهم، بهار و تابستان 1387 شماره 33
دین و نظریه های تأثیر رسانه؛ کنکاشی در متون موثق اسلامی و نظریه های رسانه

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.