ترویج دین از تحریك عاطفه در رسانه های معاصر، در مقایسه با ترویج مبتنی بر تعقل در صدر اسلام

تاریخ انتشار:
ترویج دین از تحریك عاطفه در رسانه های معاصر، در مقایسه با ترویج مبتنی بر تعقل در صدر اسلام
نویسنده: مهدی محسنیان راد
نام نشریه: انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، ، شماره 5، بهار وتابستان 1385، ص 75
ترویج دین از تحریك عاطفه در رسانه های معاصر، در مقایسه با ترویج مبتنی بر تعقل در صدر اسلام

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.