مطالعه الگوی راهبردی نظام تبلیغ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران

تاریخ انتشار:
مطالعه الگوی راهبردی نظام تبلیغ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران
نویسنده: محمدرضا مخبر دزفولی - سیدمحمدصادق مرکبی - غلامحسین رضایت
نام نشریه: مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی، شماره 9، بهار، 1398، ص 35-66
مطالعه الگوی راهبردی نظام تبلیغ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.