ظرفیتشناسی تبلیغ دینی در شبکههای اجتماعی از منظر ارتباطات اسلامی (مطالعه موردی تلگرام)
ظرفیتشناسی تبلیغ دینی در شبکههای اجتماعی از منظر ارتباطات اسلامی (مطالعه موردی تلگرام)
نویسنده: سلیماني، علی
نام مرکز: دانشگاه امام صادق (ع)، دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات
استاد راهنما: باهنر، ناصر
استاد مشاور: امامي، سید مجید
سال دفاع: 1397
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد
نام مرکز: دانشگاه امام صادق (ع)، دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات
استاد راهنما: باهنر، ناصر
استاد مشاور: امامي، سید مجید
سال دفاع: 1397
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد
| پیوست | حجم |
|---|---|
| ظرفیتشناسی تبلیغ دینی در شبکههای اجتماعی از منظر ارتباطات اسلامی (مطالعه موردی تلگرام) | 422.12 کیلوبایت |

دیدگاهها
این موضوع موضوع بسیار مهم و کاربردی است
افزودن دیدگاه جدید