ظرفیت‌شناسی تبلیغ دینی در شبکه‌های اجتماعی از منظر ارتباطات اسلامی (مطالعه موردی تلگرام)

تاریخ انتشار:
ظرفیت‌شناسی تبلیغ دینی در شبکه‌های اجتماعی از منظر ارتباطات اسلامی (مطالعه موردی تلگرام)
نویسنده: سلیماني، علی
نام مرکز: دانشگاه امام صادق (ع)، دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات
استاد راهنما: باهنر، ناصر
استاد مشاور: امامي، سید مجید
سال دفاع: 1397
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.