سیره تبلیغی امام رضا (ع) در مواجهه با ادیان و مذاهب و روش‌های بکارگیری آن در رسانه ملی

تاریخ انتشار:
سیره تبلیغی امام رضا (ع) در مواجهه با ادیان و مذاهب و روش‌های بکارگیری آن در رسانه ملی
نویسنده: طاهری، مرتضی
نام مرکز: دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دانشکده دین و رسانه
استاد راهنما: یوسف‌زاده، حسن
استاد مشاور: متقی‌زاده، عبدالله
سال دفاع: 1397
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.