بررسی جایگاه روشهای فعال تدریس در فرایند تعلیم و تربیت از دیدگاه قرآن کریم
بررسی جایگاه روشهای فعال تدریس در فرایند تعلیم و تربیت از دیدگاه قرآن کریم
نویسنده: آزمایش، هانیه
نام مرکز: پردیس دانشگاه تبریز
استاد راهنما: ادیب، یوسف
استاد مشاور: نقدی، اصغر
سال دفاع: 1395
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد
نام مرکز: پردیس دانشگاه تبریز
استاد راهنما: ادیب، یوسف
استاد مشاور: نقدی، اصغر
سال دفاع: 1395
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد
| پیوست | حجم |
|---|---|
| بررسی جایگاه روشهای فعال تدریس در فرایند تعلیم و تربیت از دیدگاه قرآن کریم | 446.12 کیلوبایت |

افزودن دیدگاه جدید