تأثیرات شخصیت علمی و معنوی مبلّغ بر فرآیند و برآیند تبلیغ از منظرآیات و روایات

تاریخ انتشار:
تأثیرات شخصیت علمی و معنوی مبلّغ بر فرآیند و برآیند تبلیغ از منظرآیات و روایات
نویسنده: موسوی، سید قاسم
نام مرکز: جامعه المصطفی العالمیه، مجتمع عالی فقه و معارف، گرایش تبلیغ
استاد راهنما: هادوی، مهدی
استاد مشاور: علیزاده، حسین
سال دفاع: 1398
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.