رئیس گروه تولید محتوا خبر داد؛

شماره 6 پژوهش نامه تبلیغ اسلامی منتشر شد

تاریخ انتشار:
گروه تولید محتوا در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شماره 6 پژوهش نامه تبلیغ اسلامی را منتشر کرد.
شماره 6 پژوهش نامه تبلیغ اسلامی منتشر شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی آزادیان رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما از انتشار شماره 6 پژوهش نامه تبلیغ اسلامی خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین آزادیان بیان کرد: این پژوهش نامه به صورت الکترونیکی و با هدف گسترش و تعمیق معارف دینی و افزایش سطح علمی و معرفتی مبلغان منتشر شده است.

وی در ادامه افزود: پژوهش نامه تبلیغ اسلامی در شماره 6 خود به موضوعاتی چون «امام باقر (ع) و راهکارهای اصلاح جامعه زمان‌شناسی، الگوسازی و رفتارگرایی»، «ضرورت تبلیغ خداشناسی و آسیب‌شناسی تبلیغ دینی»، «بازپژوهی آیات مهدوی در سوره‌های حمد و بقره»، «پیشوایان امامیه و راهکارهای فرهنگی فرزندآوری»، «تأثیر شخصیت مادر در تربیت اعتقادی کودک از منظر آیات و روایات»، « جامعه ایرانی و چالش سبک زندگی غربی در منظومه فکری آیت‌الله خامنه‌ای » و «بررسی انتقادی دیدگاه سلفیه گونه‌شناسی تباری و فکری » پرداخته است.

رئیس گروه تولید محتوا تصریح کرد: فضلا، دانشجویان و محققان حوزوی و دانشگاهی برای مشاهده مقالات به سامانه اینترنتی jip.dte.ir مراجعه کنند.

سردبیر پژوهشنامه تبلیغ اسلامی اظهار داشت: نویسندگان فرهیخته می توانند مقالات تحقیقی خود را در عرصه های تبلیغ و معارف اسلامی برای انتشار به سامانه فوق ارسال کنند. به مقالاتی که برای چاپ تایید شوند حق التالیف تعلق میگیرد.

شایان ذکر است مبلغان محترم می توانند فایل PDF شماره 6 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی را از پایین همین صفحه دانلود نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.