اردوی آموزشی زیارتی طلاب و اساتید حوزه علمیه شهرستان کنگاور به شهر مقدس قم

تاریخ انتشار:
اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اردوی آموزشی زیارتی طلاب و اساتید حوزه علمیه شهرستان کنگاور به شهر مقدس قم را برگزار کرد.
اردوی آموزشی زیارتی طلاب و اساتید حوزه علمیه شهرستان کنگاور به شهر مقدس قم

به گزارش خبرنگار بلاغ، اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با هدف «توانمند سازی مبلغین»، «آشنایی با معارف اسلامی»، «استفاده از فضای معنوی قم»، «زیارت حرم حضرت معصومه س» و «آشنایی با اساتید و ظرفیت های حوزه علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» اردوی آموزشی زیارتی طلاب و اساتید حوزه علمیه شهرستان کنگاور به شهر مقدس قم را در تاریخ 20 الی 24 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار نمود.

از برنامه ای آموزشی این دوره می توان به «اخلاق کاربردی»، «آشنایی با جریان اهل حق»، «مهارت کار با خردسالان»، «شیوه های جذب نوجوانان به مسجد» و «حضور در دفتر مقام‌معظم رهبری و دیدار یا آیت الله محمدی عراقی نماینده محترم مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و رئیس دفتر مقام‌معظم رهبری در قم» اشاره کرد.

گفتنی است در قسمت برنامه های تفریحی این اردو، طلاب و اساتید حوزه علمیه شهرستان کنگاور بعد از زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، با حضور در مسجد مقدس جمکران از این مکان مقدس بهره مند شده و در قسمت دیگر این اردو  از بیت حضرت امام خمینی دیدن کردند.

دیدگاه‌ها

منتظر 10:59 - 1402/02/27

سلام علیکم:
متشکرم ...سپاسگذاریم از گزارش

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.