کسب رتبه برتر گروه تبلیغ تخصصی حس بهتر زندگی در رویداد«اتُم»

تاریخ انتشار:
گروه تبلیغ تخصصی حس بهتر زندگی از گروه های فعال معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم توانست با حمایت اداره کل تبلیغ تخصصی در رویداد فرهنگی، اجتماعی"اتم" در بخش ارائه الگو برای برگزاری کارگاه های مشاوره، رتبه برتر را کسب نماید.
برگزاری رویداد"اتُم" با رویکرد معرفی و ارائه الگوهای برتر در حوزه خانواده و جوانی جمعیت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، با توجه به ضرورت حمایت از خانواده و تکریم جمعیت و  به مناسبت هفته ملی جمعیت نخستین رویداد فرهنگی، اجتماعی"اتم" در شهر کاشان با رویکرد معرفی ایده‌ها، الگوها و تجربه‌های موفّق در تشکیل کارگاه‌های اجتماعی و مشاوره‌ی خانواده، فرزندآوری و جوانی‌ جمعیت برگزار شد.

در این رویداد مرتضی کاشانی نژاد مسئول گروه تبلیغ تخصصی حس بهتر زندگی از گروه های ثبت شده در  اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، توانست در بخش ارائه الگو برای برگزاری کارگاه های مشاوره، رتبه برتر را کسب نماید.

این رویداد به اهتمام فرهنگ‌سرای معراج با هدف کشف و شناسایی ایده‌ها، بهره‌گیری از الگوها و همچنین استفاده از تجربه‌های موفق مشاوران و روانشناسان با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، روانشناسان و جامعه‌شناسان، کارشناس مشاورین بهداشت و خانواده، قضات دادگاه خانواده، هیئات و سمن‌های مردمی فعّال در موضوع خانواده و جمعیت کاشان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان انجام شد.

۳۶  گروه با ارائه الگوهای موفق شهرستانی از معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی، دادگستری، سازمان تبلیغات اسلامی، امور مساجد، بسیج جامعه زنان، دانشگاه‌ها‌، حوزه علمیه، شورای هیئات مذهبی و آموزش و پرورش اجرا شد و ۲۲ کارشناس طی مدت زمان ۴ ساعت به معرفی طرح‌های خود در سه بعد «تشکیل»، «تحکیم» و «تعالی خانواده» پرداختند که در مجموع هیئت داوران رویداد، همه‌ی این اجراها را حائز اهمیت و رتبه دانست.

لازم به ذکر است رویداد "اتُم" با هدف احصاء نیازها، چالش‌ها و مسائل خاص خانواده از طریق کارشناسان مربوطه، به دنبال به دست آوردن راه حل‌های متناسب با فرهنگ منطقه کاشان در حوزه خانواده برگزار گردید.

دیدگاه‌ها

رستمی 13:29 - 1402/03/10

دوام توفیقات روزافزون شما را از خداوند منان خواستاریم.

محمد رحیمی 23:10 - 1402/03/10

بسیار خرسندم از کسب موفقیت شما در این عرصه و آرزوی توفیقات بیشتر را از خداوند برای شما مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.