توسط مبلغ متخصص دفتر تبلیغات اسلامی؛

اولین مدرسه فوتبال فرهنگی در کشور تاسیس شد

تاریخ انتشار:
اولین مدرسه فوتبال فرهنگی در کشور با هدف تربیت و رشد فوتبالیست‌های فنی و فرهنگی و انتقال به تیم‌های رده‌های استانی و کشوری با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی پورمتقی سرگروه تبلیغ تخصصی ورزشی نام آوران، تاسیس شد.
اولین مدرسه فوتبال فرهنگی در کشور تاسیس شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، «مدرسه فوتبال شهید ابراهیم هادی» اولین مدرسه فوتبال فرهنگی در کشور با هدف تربیت و رشد فوتبالیست‌های فنی و فرهنگی و انتقال به تیم‌های رده‌های استانی و کشوری با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی پورمتقی از مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، تاسیس شد.

فوتبال ورزشی است که خواه ناخواه در حال حاضر بیشترین فراوانی رشته ورزشی را در کشورهای مختلف بخصوص در کشور ایران دارد. این فراوانی و علاقه باعث ایجاد بنگاهها و مدارسی شده تا بتواند به این نیازها و علاقه مندی ها پاسخگو باشد و همین زمینه ایجاد آسیب های زیادی در بین این مدارس گردید. تاثیرگزاری فوتبال بر روی جوانان، به خصوص خانواده ها مسئله ای انکار ناپذیر است که با فضاسازی رسانه ای و حاکمیت فضای مجازی این تاثیرپذیری بر روی جوامع دوچندان شده است.

از طرفی بحث درآمدزایی در بین مدارس فوتبال نیز باعث شده تا بدون توجه به نکات فنی و پیوست‌های فرهنگی این مدارس به شکل قارچ‌گونه و بدون ارزیابی خاصی رو به فزونی رود. طرح مدرسه فوتبال فرهنگ در صدد رسیدن به این هدف بزرگ است که در عین حال که از بُعد فنی موجب رشد بازیکن نوجوان خواهد شد، از بُعد فرهنگی نیز به درجه ای خواهد رسید که پس از انتقال به تیم مورد نظر به عنوان سفیر فرهنگی میتواند به فعالیت خودش ادامه دهد.

گفتنی است مدرسه فوتبال شهید ابراهیم هادی، با نظارت مستقیم آقایان هومن افاضلی (مربی و آنالیزور سابق تیم ملی فوتبال) و محمد انصاری (بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس) از ابتدای تیرماه سال جاری فعالیت های رسمی خود را آغاز می کند.

از امتیازات این مدرسه فوتبالی می توان به «پایین بودن هزینه دریافتی از شرکت کنندگان»، «ارائه خدمات فرهنگی، اردویی و ...»، «جذب استعدادهای برتر با توان مالی پایین»، «معرفی به تیم‌های رده های کشوری(در صورت تائید و تست نهائی)»، «اولویت حضور در آکادمی حرفه ای هادی» و «وجود مدیران و مربیان تراز اول و نیز برنامه جامع و واحد فرهنگی و فنی بدون حواشی و آسیب‌های مرسوم» اشاره کرد.

گفتنی است جهت شرکت در مدرسه فوتبال شهید ابراهیم هادی، اینجا کلیک نمائید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.