رئیس اداره آموزشهای استان ها خبر داد:

برگزاری 12 اردوی آموزشی زیارتی در فصل بهار 1402

تاریخ انتشار:
رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی خبر داد: از نیمه دوم فروردین ماه تا نیمه اول خرداد 1402، تعداد 12 اردوی آموزشی زیارتی در مرکز آموزشهای کاربردی برگزار گردیده است.
برگزاری 12 اردوی آموزشی زیارتی در فصل بهار 1402

به گزارش خبرنگار بلاغ، سیدمحمد علیزاده موسوی رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  از برگزاری 12 اردوی آموزشی زیارتی در فصل بهار 1402، خبر داد.

رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی بیان کرد: مرکز آموزش های کاربردی به منظور فراهم آوردن زمینه های مناسب برای پرورش استعدادهای حوزوی و توسعه و تعمق دانش و تجارب مبلغان و اعتلای سطح علمی و مهارتی در مواجهه با سئوالات و شبهات و همچنین هدایت و راهنمایی معنوی و روحانی اقشار مختلف جامعه را از وظایف اصلی خود می داند.

علیزاده موسوی اظهار داشت: امروزه یکی از حربه های اصلی دشمن، ایجاد شکاف اعتقادی در جامعه است و به صورت روز آمد در حال فعالیت و ایجاد شبهات مختلف در بین جوانان مناطق مختلف کشور می باشد.

وی در ادامه افزود:  با عنایت به موضوع فوق، مرکز آموزشهای کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با رویکرد مسئله محوری در جهت مقابله فرهنگی در مواجهه با هجمه های مختلف دشمن و برحسب رسالت ذاتی خویش در جهت رفع نیازهای آموزشی و فرهنگی ناظر به میدان، مبلغان و عناصر فرهنگی مناطق مختلف به خصوص مناطق محروم و آسیب پذیر کشور ضمن آسیب شناسی و احصای نیاز منطقه ای اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مختلف می نماید.

رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی گفت: از نیمه دوم فروردین ماه تا نیمه اول خرداد 1402، تعداد 12 اردوی آموزشی زیارتی برای طلاب و فضلا و فعالان فرهنگی شهرهای اهواز، خرمشهر، دشت آزادگان، شادگان، کلاردشت، کنگاور، فسا، شاهین شهر و ... با حضور  اساتید مجرّب و متخصص، در مرکز آموزشهای کاربردی برگزار گردیده است.
 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.