رئیس گروه تولید محتوا خبر داد؛

بسته محتوایی ویژه ایام تبلیغی محرم وصفر 1455(ه.ق) منتشر شد| دانلود

تاریخ انتشار:
به همت گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بسته محتوایی ایام تبلیغی محرم و صفر 1445 (ه.ق) ویژه مبلغان منتشر شد.
بسته محتوایی ویژه ایام تبلیغی محرم وصفر 1455(ه.ق) منتشر شد| دانلود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی آزادیان، رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما از انتشار بسته محتوایی ایام تبلیغی محرم و صفر 1445(ه.ق) خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین آزادیان بیان کرد: بسته محتوایی محرم و صفر 1445(ه. ق)، با عناوین ره توشه محرم، تبلیغ و خانواده، تبلیغ و تقریب و ره توشه پیوستی منتشر گردیده است.

وی در ادامه افزود: فصلنامه علمی تخصصی ره توشه ویژه مبلغان، در قالب 14 نوشتار به موضوعات مهم اندیشه‌ای، اخلاقی، معنوی، تاریخی، سیاسی و اجتماعی پرداخته است. در این فصلنامه مباحثی همچون: گریستن اهل بیت(ع) بر امام حسین(ع)، حجاب در سیره بانوان منتسب به اهل بیت علیهم السلام، اندیشه و زندگی در صحیفۀ سجادیه، «معنویت» ازدیدگاه آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای، پنج راهکار کلیدی در دفاع از ارزش ها ی اسلامی، مواسات و دغدغه مندی از نظر قرآن و روایات با تاکید بر سیره امام حسین(ع)، عوامل توفیق همراهی با ولیّ امر، یاران غیر معروف امام حسین(ع) در کربلا، جنگ شناختی بنی امیّه علیه قیام امام حسین علیه السلام، عنایت امام حسین (ع) به زائران و عزاداران، نذر برای امام حسین (ع) و نقش آن در گسترش و رشد مجالس حسینی، عنایات امام حسین ع به علماء، زیارت اربعین و فرهنگ نامه قیام کربلا فراهم شده است.

رئیس گروه تولید محتوا اظهار داشت: فصلنامه تبلیغ و خانواده برای مبلغانی که در عرصۀ خانواده تبلیغ می‌کنند آمده شده است. از موضوعات این فصلنامه می توان به تبیین مسئولیت اصلی زن در خانواده (با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری)، تحکیم روابط زوجین براساس آیات و روایات، روش‌های تربیت فرزندان ولایت مدار، نحوه همسرگزینی در سیره امام حسین و امام سجاد علیهما السلام، ویژگی‌های مطلوب محیط خانه، شیوه افزایش اعتمادبه‌نفس نوجوانان در خانواده، پیامدهای ازدواج دیرهنگام و گرایش بانوان غربی به پوشش اسلامی اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آزادیان تصریح کرد: برای آن دسته از مبلغانی که در مناطق مشترک، تبلیغ می‌کنند فصلنامه تبلیغ و تقریب با موضوعاتی چون شخصیت و منش امام حسین(ع) از منظر علمای شافعی و حنفی، بایسته‌های تبلیغ در مناطق مشترک، امام رضا علیه السلام در منابع اهل سنت، بررسی مبانی قرآنی و روایی حمایت از مظلومان، نگاهی به زندگی صحابیان شهید در حماسه عاشورا، پرسش و پاسخ های محرمی، روش ام سلمه همسر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در عزاداری برای امام حسین (علیه السلام)، الگوی رفتاری امام حسین علیه السلام با دوستان و دشمنان، سیره اهل بیت علیهم السلام در ایجاد وحدت میان مسلمین و راهبردهای دشمن برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان تهیه شده است.

رئیس گروه تولید محتوا اظهار داشت: افزون بر فصلنامه‌های فوق، محتوای دیگری به نام "ره توشه پیوستی" تهیه شده است که شامل مجموعه‌ای از مقالات مهم ره توشه های سال‌های گذشته می باشد. در ره توشه پیوستی مقالاتی در خصوص ایام تبلیغی محرم و صفر و مباحث مورد نیاز مبلغان عزیز گردآوری شده است.

سردبیر فصلنامه ره توشه ادامه داد: گروه تولید محتوا این افتخار را دارد که با فراهم نمودن محتوا و متونی متقن، کاربردی و روزآمد، بخشی از نیازهای تبلیغی و فرهنگی مبلغان گرامی را تأمین نماید. 

مبلغان ارجمند برای دریافت فصلنامه ره‌توشه محرم و صفر به سامانۀ ره‌توشه به نشانی rahtoosheh.dte.ir، برای دریافت فصلنامه تبلیغ و خانواده به سامانه فصلنامه به نشانی http://jpf.dte.ir و برای دریافت فصلنامه تبلیغ و تقریب به سامانه فصلنامه به نشانی http://jpp.dte.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است مبلغان محترم می توانند فایل های PDF بسته محتوایی ویژه ایام تبلیغی محرم وصفر 1455(ه.ق) را از پایین همین صفحه دانلود نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.