به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی؛

دوره آموزشی «تربیت مبلغ تبلیغ بالینی در مراکز درمانی» برگزار می گردد

تاریخ انتشار:
مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری موسسه تخصصی سلامت معنوی، دوره آموزشی «تربیت مبلغ تبلیغ بالینی در مراکز درمانی» را برگزار می‌کند.
دوره آموزشی «تربیت مبلغ تبلیغ بالینی در مراکز درمانی» برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری موسسه تخصصی سلامت معنوی، دوره آموزشی «تربیت مبلغ تبلیغ بالینی در مراکز درمانی» ویژه برادران به صورت حضوری را برگزار می‌کند.

«تبلیغ بالینی به معنای بر بالین بیمار حاضر شدن و عیادت و دلجویی از وی بارویکرد توجه به معارف دینی است و در تحقق سلامت معنوی و جسمی بیمار بسیار موثر است، ضمن آنکه مبلغ بالینی در این فضا به همراهان بیمار و کارکنان مراکز درمانی نیز توجه دارد و خدمات معنوی و فرهنگی به ایشان ارایه می نماید.

گفتنی است از شرایط داوطلبین این دوره آموزشی می توان به «اتـمـام پـایـه 9 حـوزه»، «آشـنایـی بـا مشــاوره» و «قـبولـی در مصـاحـبه» اشاره کرد.

شایان ذکر است «اعطا گواهینامه پایان دوره»، «عضـویت در گروه‌های تـخصصی دفتر تـبلیغـات اسلامی» و «بهره بردن از فضای تبلیغی جدید در مراکز درمانی»از جمله مزایای دوره آموزشی «تربیت مبلغ تبلیغ بالینی در مراکز درمانی» می باشد.

شروع دوره مذکور از آبان ماه 1402، پنجشنبه‌ها صبح از ساعت 8 الی 12 و عصر ها از ساعت 15 الی 19 بوده و علاقه مندان جهت شرکت در آن می توانند تا تاریخ  20 مهر ماه 1402 نسبت به ثبت نام، از طریق از طریق مراجعه به تارنمای مرکز آموزش های کاربردی به نشانی el.balagh.ir  اقدام نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.