توسط مدیرکل تبلیغ عمومی صورت گرفت:

ارزیابی عملکرد گروهای تبلیغی استان لرستان

تاریخ انتشار:
رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی بیان کرد: در سفر مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به استان لرستان، توانمندی و فعالیت های گروه های تبلیغی این استان مورد ارزیابی قرار گرفت.
ارزیابی عملکرد گروهای تبلیغی استان لرستان

به گزارش خبرنگار بلاغ، به منظور شناسایی  توانمندی  و ارزیابی گروه های تبلیغی و جهادی استان لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همراه حجج اسلام کریم زاد رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی و عابدینی مسئول پشتیبانی گروه‌های تبلیغ عمومی و بشیران جوان به این استان سفر کردند.

حجت الاسلام کریم زاد بیان کرد: در این سفر مسئولان تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن حضور در جمع سرگروه ها و برخی از اعضای گروه های تبلیغی استان، از محل تبلیغی ایشان بازدید به عمل آوردند.

وی در ادامه افزود: در جلسه ای با حضور معاونان حوزه های علمیه استان لرستان، با تشریح نیازهای تبلیغی استان مقرر شد فهرستی از مبلغان فعال و اثرگذار، جهت تشکیل پرونده تبلیغی، از سوی نماینده ولی فقیه در استان با همکاری حوزه علمیه به دفتر تبلیغات اسلامی ارسال شود.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی  گفت: با بررسی فعالیت های گروه های تبلیغی و نیازهای شهرستان های مختلف استان لرستان، امکان ایجاد گروه های تبلیغی بیشتر، فراهم است که این امر از طریق شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان پیگیری می شود.

حجت الاسلام و المسلمین کریم زاد اظهار داشت: در این سفر فعالیت گروه های تبلیغی شیخ شریف در شهر بروجرد، گروه ناصرین منتظر در خرم آباد، گروه منادیان حق در کوهدشت و گروه ابوذر غفاری در الیگودرز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی بیان کرد: مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی علاوه بر نشست با مسئولان فرهنگی استان اعم از مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی و مدیران حوزوی، با مسئولان اجرایی استان نیز دیدار داشت که در این دیدارها بر لزوم همکاری مسئولان با گروه های تبلیغی تاکید شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.