نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

حضور فعال دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب قابل تقدیر است

تاریخ انتشار:
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار داشت: با رجوع به تاریخ بعد از پیروزی انقلاب در می یابیم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هر زمان که انقلاب و اسلام نیاز به حضور روحانی و مبلغ و همچنین فعالیت های فرهنگی و تبلیغی داشته است این نهاد به صورت فعال و در زمان مورد نظر حضور داشته است، اعزام مبلغ در دوران دفاع مقدس توسط این مجموعه دلیل بر این مدعا می باشد.
حضور فعال دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جلسه آئین امضا تفاهم نامه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با این سازمان بیان کرد: رسالت و ماموریت سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، طبق حکم رهبر معظم انقلاب که در سال 98 ابلاغ شد، ارتقاء هوشیاری و بصیرت دینی  و پرورش فکری و انقلابی آحاد کارکنان و خانواده آنان و همچنین نظاریت بر احکام شرعی فرآیند فعالیت ها به خصوص فعالیت های مالی و اقتصادی این وزارتخانه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور اظهار داشت: سازمان های عقیدتی و سیاسی، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) و در ادامه با حمایت رهبر معظم انقلاب به نمایندگی ولی فقیه تشکیل یافته و به ارئه خدمات فررهنگی و دینی می پردازند تا نیروهای مسلح مکتبی، انقلابی و بصیر را به نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه دهند.

وی در ادامه به نقش سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این وزارتخانه پرداخت و افزود: «آموزش و تربیت کارکنان»، «تبلیغات فرهنگی»، «ارئه خط مشی های مکتبی نسبت به مجموعه» و «نظارت بر موازین شرعی در تمامی فعالیت ها» از جمله وظایفی است که سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع  گفت: با توجه به وجود نخبگان، دانشمندان و فرهیختگان در این وزارتخانه سعی کرده ایم از مبلغان توانمند و متخصص که دارای حداقل مدرک حوزوی سطح 3 و همچنین دارای مدرک دانشگاهی مرتبط با فعالیت ها مورد نظر در راستای نشر معارف دین و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی استفاده گردد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور بیان کرد: در تهران و در سطح کشور، شهرک های مسکونی ویژه کارکنان وزارت دفاع وجود دارد که هرکدام بالغ بر 6 الی 7 هزار مخاطب دارد زمینه بسیار مناسبی برای حضور مبلغان توانمند و متخصص می باشد. از نظر فکری و محتوایی، آموزشی، تربیتی و فرهنگی و همچنین فضای مجازی می تواند مخاطبان زیادی را پوشش دهد به صورت تخصصی نیازمند همکاری توسط مجموعه های موفق همچون دفتر تبلیغات اسلامی می باشیم.

وی در پایان مطالب خود از فعالیت های ارزشمند دفتر تبلیغات اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر نمود و اظهار داشت: با رجوع به تاریخ بعد از پیروزی انقلاب در می یابیم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هر زمان که انقلاب و اسلام نیاز به حضور روحانی و مبلغ و همچنین فعالیت های فرهنگی و تبلیغی داشته است این نهاد به صورت فعال و در زمان مورد نظر حضور داشته است، اعزام مبلغ در دوران دفاع مقدس توسط این مجموعه دلیل بر این مدعا می باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.