با همکاری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود؛

«رویداد بزرگ جهاد تبیین» در نرم افزار اندرویدی جناح کوئیز

تاریخ انتشار:
همزمان با ایام الله دهه فجر «رویداد بزرگ جهاد تبیین» ویژه مبلغان سراسر کشور در نرم افزار اندرویدی جناح کوئیز همراه با جوایز ارزنده برگزار خواهد شد.
رویداد بزرگ جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر پرنیان مدیر نرم افزار جناح کوئیز از برگزاری «رویداد بزرگ جهاد تبیین» همراه با جوایز ارزنده ویژه مبلغان سراسر کشور با همکاری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از 12 بهمن ماه به مدت 30 روز و در 17 موضوع خبر داد و اظهار داشت: در این رویداد در کنار رقابت‌های فردی و تیمی، قابلیت جدید رقابت رکوردی نیز به نرم‌افزار اضافه شده است تا فرد، توانایی خودش را در پاسخ صحیح به سوالات به چالش بکشد.

حجت‌الاسلام پرنیان ضمن اشاره به فضای جدید فرهنگی کشور و توسعه نرم‌افزارها و گوشی‌های هوشمند، بیان کرد: جذابیت‌های جدید فضای مجازی اعم از سکوهای متعدد و شبکه‌های اجتماعی متنوع نسل بشر را به سمت تمرکز و جذابیت ویژه‌ای کشانده و آنها را از بحث مطالعه کتاب‌ها و حضور در برنامه‌های فرهنگی حضوری دور ساخته است.

وی با بیان این که استفاده از فضای نوین تبلیغی همواره مورد تأکید علما به‌ویژه مقام معظم رهبری قرار دارد، افزود: نرم‌افزار جناح کوئیز از پلتفرم‌های کوئیزی که در دنیای امروز رواج قابل‌توجهی یافته و بیش از ۱۰ میلیون نفر از نسل‌های جامعه ایرانی را نیز پوشش داده، در سبک و قالب نوین، محتواهای متعددی را به مخاطب خود منتقل می‌کند.

مدیر نرم افزار جناح کوئیز با اشاره به این که نرم‌افزار جناح کوئیز نخستین نرم‌افزار رقابتی و آنلاینی است که به‌صورت تخصصی وارد انتقال مباحث معرفتی و مذهبی شده است، اظهار داشت: جذابیت‌های بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) نرم‌افزار، از شاخصه‌های ویژه جناح کوئیز است که اقبال و استقبال خوبی را به همراه داشته است.

«رویداد بزرگ جهاد تبیین» در نرم افزار اندرویدی جناح کوئیز

حجت‌الاسلام پرنیان با بیان این که تا کنون بیش از 35 هزار سؤال تستی استاندارد متناسب با مخاطب طراحی شده است، یادآور شد: برای نخستین‌بار در ایام عید غدیر 1402 وارد گام عمومی‌سازی ارائه محتواهای دینی شدیم و بیش از ۱۷ هزار نفر در کمتر از یک هفته در این نرم‌افزار ثبت‌نام کردند و رقابت‌ها در میان کاربرانی بالغ بر ۲۴ هزار نفر برگزار شد. همچنین در ایام غدیر در کمتر ۱۰ روز بیش از ۱۵۰ هزار رقابت حقیقی شکل گرفت و سؤالات قریب به سه میلیون بار توسط مراجعین و شرکت‌کنندگان مرور شد.

حجت‌الاسلام پرنیان توجه به پاسخ تشریحی را از دیگر فرایندهای مورد توجه نرم‌افزار جناح کوئیز توصیف نمود و ابراز داشت: در دنیا و در میان تمام نرم‌افزارهای کوئیز محور، «جناح کوئیز» اولین و تنها نرم‌افزار رقابت های آنلاینی است که آموزش و کار فرهنگی را مهم‌ترین اولویت خود می‌داند، همچنین در این نرم‌افزار ویدئوهای آموزشی و فرهنگی فارغ از رویکرد تبلیغاتی ارائه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مخاطبان در این نرم افزار می توانند بدون نیاز به مراجعه به منبع سوالات با تکرار و ممارست در رقابت ها به محتوای کتاب مورد نظر تسلط پیدا کنند و این امکان یکی از برجسته ترین امکانات این نرم افزار محسوب می شود.

حجت‌الاسلام پرنیان به برخی از موضوعات محوری رویداد جهاد تبیین جناح کوئیز اشاره نمود و اذعان داشت: در رویداد جهاد تبیین محتوای جذاب و ارزشمند برای جامعه هدف بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی در موضوعاتی چون «شبهات انتخابات»، «دستاوردهای نظام و انقلاب»، «شبهات حجاب»، «شناخت پهلوی»، «نقد جریان استکبار غرب»، «بحران جمعیت در ایران» و «پروتکل های صهیون» ارائه می‌گردد.

علاقه مندان می توانند جهت نصب این برنامه کاربردی به تارنمای کافه بازار به آدرس https://cafebazaar.ir/app/com.artstorm.janah مراجعه نمایند.

جهاد تببین

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.