شماره 9 و 10 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی منتشر شد+دانلود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی آزادیان رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما از انتشار شماره 9 و 10 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی خبرداد.
سردبیر پژوهشنامه تبلیغ اسلامی بیان کرد: این 2 پژوهشنامه که به موضوع تبلیغ در یکصد سال تاسیس حوزه های علمیه حوزه علمیه قم اختصاص یافته است به صورت الکترونیک و با هدف گسترش و تعمیق معارف دینی و تبلیغی و افزایش سطح علمی و معرفتی مبلغان دینی منتشر شده است.
وی در ادامه افزود: پژوهشنامه تبلیغ اسلامی در شماره 9 خود به موضوعاتی چون «راهبردهای تبلیغی شیخ عبدالکریم حائری»، «ساختار و روشهای تبلیغی حوزویان در عصر مراجع ثلاث (1315-1323ش)»، «بازشناسی رویکردهای تبلیغات حوزوی (داخلی و بینالمللی) در عصر آیتالله بروجردی»، «حوزویان و تبلیغ دینی پس از آیتالله بروجردی در عصر مراجع خمسه»، «سیر تکاملی تبلیغ دینی پس از انقلاب اسلامی کنشگریها، گونهها، قالبها و پشتیبانیها» و «یکصد و بیست سال مقابله علما و مبلّغان با باستانگرایی» پرداخته است.
حجت الاسلام والمسلمین آزادیان گفت: از موضوعات بکار رفته در شماره 10 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی می توان به «حوزه علمیه قم و تبلیغ بینالملل در صد سال اخیر»، «تطورات سازمانی تبلیغ دینی در دوران جمهوری اسلامی»، «بررسی نقش حوزههای علمیه در تبلیغات دینی عصر قاجار؛ با تأکید بر تهران»، «ویکردهای پژوهشی حوزه علمیه عصر آیتالله حائری (1301-1315ش)»، «حوزههای علمیه و رویکرد تمدنسازی؛ تأملی در یک نقش تاریخی» و « روشها و دغدغههای تبلیغی حجتالاسلام والمسلمین شیخ مرتضی انصاری» اشاره کرد.
رئیس گروه تولید محتوا تصریح کرد: فضلا، دانشجویان و محققان حوزوی و دانشگاهی برای مشاهده مقالات به سامانه اینترنتی jip.dte.ir مراجعه کنند.
سردبیر پژوهشنامه تبلیغ اسلامی اظهار داشت: نویسندگان فرهیخته می توانند مقالات تحقیقی خود را در عرصه های تبلیغ و معارف اسلامی برای انتشار به سامانه فوق ارسال کنند. به مقالاتی که برای چاپ تایید شوند حق التالیف تعلق میگیرد.
پیوست | حجم |
---|---|
فایل PDF شماره 9 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی | 3.59 مگابایت |
فایل PDF شماره 10 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی | 3.91 مگابایت |
افزودن دیدگاه جدید