رفتن به محتوای اصلی
به همت گروه تولید محتوا صورت گرفت؛

شماره 12 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی منتشر شد+دانلود

تاریخ انتشار:
به همت گروه تولید محتوا در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شماره 12 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی انتشار یافت.
شماره 12 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی آزادیان رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما از انتشار شماره 12 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی خبرداد.

سردبیر پژوهشنامه تبلیغ اسلامی بیان کرد: این پژوهشنامه به صورت الکترونیک و با هدف گسترش و تعمیق معارف دینی و تبلیغی و افزایش سطح علمی و معرفتی مبلغان دینی منتشر شده است و به موضوعاتی چون «نقش تبلیغات سنّتی در جامعه‌پذیری سیاسی نسل‌های جدید»، «عناصر هویت‌بخش تبلیغات دینی در مواجهه تمدنی و بین‌المللی فرهنگ اسلامی»، «آینده‌شناسی تبلیغ دینی در فضای رقابتی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی»، «مجالس تبلیغ دینی زنان فرصت‌ها و تهدیدها» «مواجهه بانوان مبلّغه با (حق‌التبلیغ)»، «مبلغان و تبلیغ دینی اثرگذار»، «تحلیل تبلیغی حکمت و هماهنگی در قرآن» و «مناسبات میان آینده هوش مصنوعی و ایمان» پرداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین آزادیان تصریح کرد: فضلا، دانشجویان و محققان حوزوی و دانشگاهی برای مشاهده مقالات به سامانه اینترنتی jip.dte.ir مراجعه کنند.

سردبیر پژوهشنامه تبلیغ اسلامی اظهار داشت: نویسندگان فرهیخته می توانند مقالات تحقیقی خود را در عرصه های تبلیغ و معارف اسلامی برای انتشار به سامانه فوق ارسال کنند. به مقالاتی که برای چاپ تایید شوند حق التالیف تعلق میگیرد.

افزودن دیدگاه جدید

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.