محمدعلی حکیم آرا

تبلیغ، کوششی برای متقاعدسازی

تاریخ انتشار:
ارتباط تنگاتنگ موضوع «تبلیغ» با فرایند روان شناختی «متقاعدسازی» ایجاب می کند که در خصوص رابطه میان این دو مقوله ارتباطی و روان شناسی کندوکاو شود تا از این رهگذر بتوان به نقش دست آوردهای روان شناسی اجتماعی...

منبع: رسانه، سال 11، شماره 2

پیوست حجم
تبلیغ، کوششی برای متقاعدسازی 295.4 کیلوبایت

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.