به همت اداره تبلیغ مجازی

برگزاری نشست هم اندیشی مبلّغان فعّال شبکه های اجتماعی

تاریخ انتشار:
نشست هم اندیشی مبلّغان فعّال شبکه های اجتماعی به همت اداره تبلیغ مجازی برگزار گردید.
فعّال شبکه های اجتماعی

 

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام وحیدرضا ملکی، سرپرست اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشست هم اندیشی مبلّغان فعّال شبکه های اجتماعی ضمن تشکر از فعّالیّت مناسب و تاثیرگذار مبلّغان گفت : باید به اهمیت و ضرورت تبلیغ هدفمند و روشمند در شبکه های اجتماعی توجه شود.
وی کار گروهی و شبکه ای را جهت فعالیّت تاثیرگذار در این عرصه، امری ضروری برشمرد و تصریح کرد: مبلّغان با رویکرد تخصصی و مساله محور با توجه به نیازها و اقتضائات فضای مجازی به رسالت تبلیغی خود بپردازند.
ملکی با تشریح برنامه ها و بسته های حمایتی در نظر گرفته شده برای تقویت و ارتقاء فعّالیت مبلّغان مجازی اظهار داشت: دوره های آموزشی در ماه های آتی به همین منظور برنامه ریزی می شود.
در این جلسه حجت الاسلام رضایی راوری مسؤول گروه های فعّال در شبکه های اجتماعی در ابتدا گزارشی از فعّالیت مبلّغان در این عرصه ارائه کرد و گفت: در بازه زمانی کمتر از هشت ماه، قریب به دو میلیون نفر مخاطب، دنبال کننده صفحات مبلّغان می باشند، این فرصت تبلیغی را باید مهم دانست.
سپس محمّد جلیلی و مرتضی حاجیانی فعّالان برتر شبکه های اجتماعی به ذکر نکات آموزشی و کاربردی در راستای تبلیغ دینی در این فضا پرداختند.
در پایان نشست اباذر جعفری مدیر کلّ اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور در این جلسه به تشکیل مستمر و ماهیانه چنین جلساتی تاکید نمود.

گزارش تصویری

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.