به همت اداره تبلیغ رسانه ای؛

سومین نشست گروه های رسانه ای تبلیغ نوین برگزار شد

تاریخ انتشار:
سومین نشست گروه های رسانه ای تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی از سوی اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، سومین نشست گروه های رسانه ای تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پیش از ظهر روز پنج شنبه در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار گردید.
حجت الاسلام و المسلمین محمد شیخ الاسلامی رئیس نمایندگی شعبه تهران دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه دفتر تبلیغات اسلامی در دوره های مختلف به رویکرد های مختلفی رسیده است، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی در دوره های مختلف رویکرد های مختلفی را دنبال کرده است که هر دوره نسبت به دوره قبل تکمیل تر بوده است تا اینکه هم اکنون از حدود 5 سال پیش به رویکرد قطب بندی و مسأله محوری رسیده است.
وی با بیان اینکه در ابتدا حدود 200 مسأله و مشکل مهم فهرست بندی شده بودند، افزود: با بررسی های کارشناسی و نشست های تخصصی این مسائل و مشکلات به 15 و در نهایت به 12 مشکل اصلی تقسیم بندی شد که تمام مشکلات دیگر از آنها سرچشمه می گیرد و بر طبق آن چهار قطب که مغز متفکر دفتر تبلیغات اسلامی می باشند تشکیل داده شد.
عضو قطب «اخلاق، خانواده و سبک زندگی» دفتر تبلیغات اسلامی، آمار بالای بد اخلاقی ها، مشکلات خانواده و سبک زندگی را مورد توجه قرار داد و عنوان نمود: به همین علت قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با سه میز تخصصی شروع به بررسی عمیق مشکلات در این سه حوزه نمود و مشکلات مهمتر را شناسایی نمود.
وی با اشاره به تاثیری که رسانه ها در گسترش اخلاق و سبک زندگی اسلامی و کاهش آسیب های خانواده می توانند داشته باشند، افزود: انتظار ما این است که طلاب رسانه ای در قدم اول با تولید آثاری به تجربه خود بیفزایند و در مرحله بعدی بدون درگیر کردن خود به کارهای تولیدی بتوانند مسیر رسانه ای کشور را ترسیم و برنامه ریزی نمایند و به قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی در پیاده سازی برنامه ها کمک کنند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.