علی اصغر کیا - رحمان سعیدی

مبانی ارتباط، تبلیغ و اقناع

تاریخ انتشار:
با گسترش فناوری های ارتباط نوین و افزایش کانالهای انتشار اطلاعات، تبلیغات به مثابه یکی از شیوه های ارتباطات جمعی برتر و خاص خود را یافته است. از سالهای 1927 که رساله دکترای «هارولد لاسول» درباره استفاده از تبلیغات در ...

منبع: مجله كتاب ماه علوم اجتماعی، ش18

پیوست حجم
مبانی ارتباط، تبلیغ و اقناع 180.33 کیلوبایت

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.