کارشناس اداره تبلیغ مکتوب و هنری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

نشست هم اندیشی فعالان قرآنی اداره مکتوب و هنری برگزار می شود

تاریخ انتشار:
دلاوری گفت : در این نشست از گروه ها و فعالان قرآنی اداره تبلیغ رسانه ای، مجازی، مکتوب و ایده پردازان و شرکت کنندگان در اولین جشنواره ایده های قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان دعوت به عمل آمده است.
جواد دلاوری

به گزارش خبرنگار بلاغ ، جواد دلاوری کارشناس اداره تبلیغ مکتوب و هنری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری نشست هم اندیشی فعالان قرآنی پنج شنبه سی آذر ماه در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد.

وی با بیان اهمیت توجه به فعالیت های قرآنی گفت: از اهداف اصلی این نشست شناسایی، جذب و ساماندهی فعالان قرآنی می باشد. در این نشست به بررسی راهکارهای تبلیغ نوینی نشر فرهنگ و معارف قرآنی پرداخته می شود.

دلاوری با اشاره به رشد روزافزون فضای مجازی و لزوم توجه به روش های نوین تبلیغ دین اظهار داشت: محور این نشست، بررسی راهکارهای تبلیغ نوین جهت نشر فرهنگ و معارف قرآنی خواهد بود.

وی افزود: بدین منظور از گروه ها و فعالان قرآنی اداره تبلیغ رسانه ای، مجازی، مکتوب و ایده پردازان و شرکت کنندگان در اولین جشنواره ایده های قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان دعوت به عمل آمده، تا علاوه بر شناسایی افراد فعال در این حوزه، راهکارهای نوین جهت نشر فرهنگ و معارف قرآنی مورد بررسی قرار گیرد.

کارشناس تبلیغ مکتوب و هنری از جمله اهداف دیگر این نشست را معرفی ظرفیت ها و اولویت های مورد حمایت اداره کل تبلیغ نوین و راهکارهای فعال سازی و حمایت از ایده پردازان قرآنی خواند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.