روش های کاربردی گوش دادن فعال : همدلی با احساسات فرد مقابل

تاریخ انتشار:
❖ دریافت فیلم

- گاهی نیاز است در گفتگو علاوه بر بازخورد ، خلاصه کردن و بازگویی ، با احساسات درونی فرد مقابل هم همدلی شود ؛ بدین صورت که به او نشان داده شود که من هم با ناراحتی تو ناراحت و یا با خوشحالی تو خوشحال شدم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.