به همت اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

جلسه توجیهی خواهران مبلغه نوین ورودی سال جاری، برگزار شد

تاریخ انتشار:
رئیس اداره تبلیغ مجازی: خواهران مبلغه نوین با استفاده از ذوق هنری و درک بهتر زیبایی ها می توانند حضور موفقی در عرصه تبلیغ در فضای مجازی داشته باشند.
جلسه توجیهی خواهران مبلغه جدید الورود

به گزارش خبرنگار بلاغ نشست توجیهی خواهران مبلغه فضای مجازی جدید الورود به همت اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف آشنایی با فعالیت های اداره تبلیغ مجازی و شیوه های تبلیغ در فضای مجازی پنج شنبه 21 دی در سالن جلسات رضوان و با حضور حدود سی و پنج نفر از خواهران مبلغه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین وحیدرضا ملکی رئیس اداره تبلیغ مجازی ضمن تشکر از حضور خواهران مبلغه نوین در این نشست گفت: خواهران مبلغه نوین با استفاده از ذوق هنری و درک بهتر زیبایی ها می توانند حضور موفقی در عرصه تبلیغ در فضای مجازی داشته باشند. با توجه به اینکه فعالیت تبلیغ مجازی بصورت غیر حضوری انجام می شود فرصت خوبی ایجاد شده تا خواهران طلبه بتوانند در کنار انجام امورات داخلی منازل، به انجام رسالت تبلیغی خود بپردازند و نسبت به انتشار محتوای ناب دینی فرهنگی در فضای مجازی اقدام کنند. خواهران مبلغه نوین با استفاده از آموزش های حضوری و غیرحضوری که توسط بخش آموزش و ارتقاء مهارتهای تبلیغی برگزار می شود، مهارت های لازم را کسب می کنند و سپس وارد محیط شبکه های اجتماعی و شبکه های پیام رسان خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغ مجازی با بیان آماده سازی همه زمینه های فعالیت تبلیغ مجازی برای خواهران عنوان کرد: برنامه ریزی لازم انجام شده تا خواهران مبلغه نوین مانند برادران بتوانند در عرصه تبلیغ در فضای مجازی حاضر شوند و بصورت فردی یا گروهی تولید و یا بازنشر محتوا در قالب های متنوع داشته باشند و در طرح های مناسبتی این اداره شرکت کنند.

وی ضمن معرفی سرکار خانم فیروزی بعنوان رابط خواهران در فضای مجازی با این اداره اظهار داشت: خواهران مبلغه هرگونه درخواست یا مشکلی داشته باشند می توانند با ایشان مطرح نمایند و خانم فیروزی با پیگیری آن در اداره تبلیغ مجازی نسبت به امور مربوطه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

در ادامه سرکار خانم فیروزی از روند ثبت نام و فعالیت های خواهران مبلغه مجازی گزارشی را ارائه نمود و برخی از مشکلات خواهران را در عرصه تبلیغ مجازی بیان داشت.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام جواد رحیمی مسئول واحد جذب و پذیرش تبلیغ نوین، توضیحاتی را در رابطه با اداره کل تبلیغ نوین و بخش های ساماندهی شده برای تبلیغ نوین و در مورد نوع فعالیت و چگونگی ارسال مطالب تبلیغی و میز کار شخصی مبلغان نوین ارائه نمود.

وی نسبت به ضرورت انجام  کار به صورت گروهی و اهمیت تشکیل گروه های منسجم و انجام فعالیت های برنامه ریزی شده گروهی بصورت منظم و در نهایت تاثیر گذاری بهتر تبلیغ در فضای مجازی مطالبی را بیان داشت.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه روند ارائه طرح و روش های پیگیری و تصویب طرح تبلیغ مجازی توسط سرگروه را توضیح داد.

همچنین در این نشست آقای عبدالرحیم مویدی مسئول بخش آموزش و ارتقاء مهارت های تبلیغی، برنامه های آموزشی این مجموعه را برای خواهران مبلغه بیان کرد و شیوه های نوین آموزش غیر حضوری را توضیح داد. وی همچنین در مورد نرم افزارهای آموزش آنلاین مطالبی را ارائه نمود.

در انتهای این نشست خواهران مبلغه سوالات خود را از رئیس اداره تبلیغ مجازی پرسیدند و حجت الاسلام ملکی نسبت به آن سؤالات پاسخ دادند.

همچنین جهت استفاده و معرفی ابزار تبلیغ مجازی نرم افزار جامع آموزشی و نرم افزار بانک محتوایی سواد رسانه بعنوان منابع قوی آموزشی و تهیه محتوا به همراه بسته فرهنگی به خواهران مبلغه مجازی اهداء شد.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.