به گزارش بلاغ صورت گرفت؛

دیدار صمیمانه معاون فرهنگی و تبلیغی با رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بی دریغ رییس دفتر تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه ها و انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خواستار افزایش حمایت از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در سال 1397 شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به همراه مدیران فرهنگی و تبلیغی این معاونت با حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی دیدار داشتند.

در این دیدار صمیمانه رییس دفتر تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های فراوان مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی به خصوص در حوزه گروه های تبلیغی، فعالیت های انجام شده در مناطق مشترک، آموزش های مبلغان، تبلیغ نوین و تولید محتوای تبلیغی، بر اصلاح و تغییر ساختار معاونت در سال 1397 تأکید نمود.

حجت الاسلام روستا آزاد نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بی دریغ رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اجرای برنامه ها و انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خواستار افزایش حمایت از فعالیت های  فرهنگی و تبلیغی در سال 1397 شد.

گفتنی است در ادامه این دیدار برخی از مدیران معاونت فرهنگی و تبلیغی، پیشنهاداتی در خصوص بهبود روند فعالیت های فرهنگی و تبلیغی ارائه دادند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.