آیت الله طبرسی:

حمایت از تولید ملی بستری برای پویایی اقتصاد کشور است

تاریخ انتشار:
آیت الله طبرسی با اشاره به این که به حتم تحقق مطالبات رهبری موجب رشد و شکوفایی جامعه خواهد شد، گفت: حمایت از تولید ایرانی به طور حتم بستری برای پویایی اقتصاد کشور خواهد بود.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با حضور در بیت آیت الله نظری خادم الشریعه با وی دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، آیت الله طبرسی در این دیدار که به مناسبت آغاز سال جدید صورت گرفت ضمن تبریک سال جدید و بهار طبیعت به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: مردم و مسؤولان باید در جهت تحقق مطالبات رهبری در سال جدید تلاش کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که علما و بزرگان دینی همواره مأمن و پناهگاه عموم مردم بوده اند، خاطرنشان کرد: اگر نقش آفرینی عالمان دینی نبود امروز جامعه دینی در این سطح از رشد و تعالی قرار نداشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به سبک زندگی عالمان دینی اشاره کرد و با بیان که رمز ماندگاری علما ساده زیستی، زهد، تقوا و مردم داری بوده است، تصریح کرد: در شرایط امروز جامعه هنوز هم عالمان دینی در زهد و ساده زیستی کامل زندگی می کنند و همواره از اشرافی گری به دور بوده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با بیان این که زندگی عالمان دینی باید الگوی جامعه امروز ما قرار گیرد، خاطرنشان کرد: علما به معنای واقعی کلمه سبک زندگی اسلامی را در دوران خود تحقق بخشیدند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دین به برکت حضور و تلاش علما حفظ مانده است، افزود: در سال حمایت از کالای ایرانی نفوذ کلام و دم مسیحایی عالمان دینی می تواند در تحقق شعار سال بسیار نقش آفرین باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که به حتم تحقق مطالبات رهبری موجب رشد و شکوفایی جامعه خواهد شد، افزود: حمایت از تولید ایرانی به طور حتم بستری برای پویایی اقتصاد کشور خواهد بود.

امام جمعه ساری با بیان این که در حال حاضر یکی از مهم ترین مطالبه مردم رفع مشکلات معیشتی به ویژه مسأله اشتغال جوانان است، خاطرنشان کرد: حجم وسیعی از مراجعات مردمی به دفاتر علما موضوع اشتغال و کمک های مالی است که رفع چنین مسائلی نیازمند یک برنامه ریزی هدفمند است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز اقتصاد داخلی کشور نیازمند حمایت همه جانبه است، تصریح کرد: یکی از مهم ترین راه های نجات مشکلات اقتصادی کشور اجرایی صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت از کالای ایرانی است.

وی با بیان این که در سال جدید همه باید برای رشد و شکوفایی ایران اسلامی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولتمردان در سال جدید بیشر از سال گذشته تلاش کنند تا مطالبات مقام معظم رهبری محقق شود.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که جنگ امروز دشمن با ملت ایران اقتصادی است و تلاش می کنند با هربه های اقتصادی مانع از پیشرفت کشور شوند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با با تدبیر و مدیریت صحیح مسیر کشور را در سال جدید مشخص کردند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.